Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a kitak »

bisabre napisal/-a:
inovak napisal/-a:Izjava republiškega sekretarja Aleša Miheliča o vzrokih, da potniški promet na kočevski progi ni stekel v predvidenem roku. Posnetek je objavil lokalni studio R-kanal na svoji FB strani. Ta ponedeljek je na območju ribniške postaje bilo kar živahno. S posameznih signalnih naprav so sneli plastične vreče, da se vidi njihovo delovanje, katerega so kontrolirali. Svetile so sicer že nekaj časa prej, vendar le pod črnimi vrečami.

https://www.facebook.com/televizija.rka ... 5077284387
Ko vse tole berem, se ne čudim, zakaj smo infratsruktrno in tudi logistično 100 let za drugimi. Vse našteto bi Nemci, Francozi ali Angeži poštimali v tednu dni. Sploh pa je tale balkanska rešitev grosupeljskega "vozlišča" dokaz, da smo tako po strokovni kot izvedbeni plati Butalci.
Nemški Siemens vgrajuje SVN!!!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a mkx »

kitak napisal/-a:Nemški Siemens vgrajuje SVN!!!
Ja, skupaj s slovensko prodružnico. In kot dobra multinacionalka se Siemens zna odlično prilagoditi lokalnim poslovnim navadam. Glavni problem pri delih, ki se jih v zadnjih 15 letih (če ne še dlje) izvaja v imenu države, pa je osnovna zahteva, da je najpomembnejši kriterij pri izbiri izvajalca cena. Seveda se potem v ponudbi pojavijo ceni primerni izdelki, ki na papirju zadovoljujejo osvnovne zahteve razpisa. Kako je s tem v praksi (in kako se funkcije spreminjajo z leti eksploatacije) ... je pa do neke mere stvar nadzora. In čisto možno je, da je kakšen nadzorni inženir vestno opravljal svoje delo in pogledal tele mehanizme za zapornice od blizu ter ugotovil, da ne ustrezajo specifikacijam iz naročila/pogodbe. In s tem izvajalca prisilil v kompletno demontažo in kasnejšo dobavo ustreznih mehanizmov. Bomo videli.
LP, Metod
SouthernPacific
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 26.09.2011, 17:13

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a SouthernPacific »

inovak napisal/-a:Tu je nekaj posnetkov teh mehanizmov in sicer na spodnjem prehodu pri postaji Ortnek.
Hvala za poročilo s terena. :thumbupl

Torej gre tudi tu za hidravlične zaporniške pogone, samo da so ti hrvaški namesto nemški.
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

mkx napisal/-a:
kitak napisal/-a:Nemški Siemens vgrajuje SVN!!!
... In čisto možno je, da je kakšen nadzorni inženir vestno opravljal svoje delo in pogledal tele mehanizme za zapornice od blizu ter ugotovil, da ne ustrezajo specifikacijam iz naročila/pogodbe. In s tem izvajalca prisilil v kompletno demontažo in kasnejšo dobavo ustreznih mehanizmov. Bomo videli.
Če je do česa takega prišlo so zreli za penale po pogodbi in tožbo za poslovno škodo, ker od 1.10. ne vozijo potniški vlaki. Tako se to dela v privat sektorju...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a desiro »

zigc0601 napisal/-a:
mkx napisal/-a:
kitak napisal/-a:Nemški Siemens vgrajuje SVN!!!
... In čisto možno je, da je kakšen nadzorni inženir vestno opravljal svoje delo in pogledal tele mehanizme za zapornice od blizu ter ugotovil, da ne ustrezajo specifikacijam iz naročila/pogodbe. In s tem izvajalca prisilil v kompletno demontažo in kasnejšo dobavo ustreznih mehanizmov. Bomo videli.
Če je do česa takega prišlo so zreli za penale po pogodbi in tožbo za poslovno škodo, ker od 1.10. ne vozijo potniški vlaki. Tako se to dela v privat sektorju...
Pri nas pa bo nekdo nekoga podmazal in tožbe ne bo.....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

No če so morali de montirati pogone so že na dobri poti do penalov...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kaj pa je pravzaprav falilo tem mehanizmom?
preglednik
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a inovak »

Slika


Potem, ko je 24 mehanizmov bilo 22. oktobra odmontirano in odpeljano na popravilo, so minuli teden s tremi opremili prehod pri RIKU. Kot je bilo slišati, so bili na popravilu pri proizvajalcu.


Slika


Slika


Slika


Zunanja sprememba je v opremi mehanizma z železno ploščo, težke skoraj 10 kg.


Slika


Evidenčne tablice so ostale iste, po principu "Brigo predji na drugoga"".


Slika


Slika


Hkrati z opremljanjem prehoda teče tudi ureditev priključkov cest levo proti Mabolesu in RIKU cestna oprema ter na desno proti Lepovčam. Občina obnavlja glavno cesto, ki teče od prehoda mino nekdanjega glavnega vhoda na RIKO, proti veterinarski postaji in JASKAWI. Obnovljeno bo cestišče, pločnik, obnovljena kanalizacija za meteorne vode ter napeljana javna razsvetljava.


Slika


Tir proti Melesu je dobil tole opremo.


Slika


Slika
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

tale proga bo še kdaj ugledala potniški vlak?
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

[quote="inovak"]


Evidenčne tablice so ostale iste, po principu "Brigo predji na drugoga"".




Ne vem v čem to fetišiziranje tovarniških ploščic v slovenščini. Zakonodaja je jasna, da morajo biti navodila in opozorila v slovenščini samo, če se prodajajo neposredno potrošniku (torej fizikalcem), ali če je to posebej zahtevano zaradi varnega upravljanja. Tovarniška ploščica pa ni nič od tega. Tudi na mopedu 343 nimaš prevedene Italijanske ploščice, pa tudi na 362 je nisi imel.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a inovak »

O tem sploh ni nobene razprave. Tudi moj del denarja je vložen preko davkov v ta sistem in zahtevam ter pričakujem, da tisti, ki sestavlja tako pogodbo, ki to omogoča, plača iz svojega žepa ploščico v slovenskem jeziku. Če pa je to nekomu vseeno in pristaja na kaj takega, je to njegov osebni problem, sam se s tem ne strinjam. Gre za državni sistem in kot tak bi morala biti tudi njegova skrb za slovenski jezik. Nobenega spoštovanja do lastnega jezika. Če se sami ne bomo spoštovali, nas ne bodo tudi drugi. Pa da ne bo potem še razprave, za koliko se je to podražilo.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a inovak »

Zadnja pridobitev na kočevski železniški postaji je muzejska lokomotiva 153-006, ki je ta teden ponoči prispela v Kočevje. Vest je objavljena na internetni strani e-utrip pod naslovom "Železna lepotica"-nova pridobitev v Kočevju". Še ne v enem dnevu si je članek ogledalože preko 260 gostov. Čestitke vsem, ki so pripomogli k temu!

Pred leti je bila akcija, da se na ribniški postaji naredi predstavitev signalno varnostnih naprav , dopolnjeno s kretnico iz leta 1893, ki je bila izgrajena ob obnovi ribniške postaje in spravljena na površini RIKA. Vodstvo SŽ in Železniškega muzeja, pri tem je osebno sodeloval tudi, zdaj žal pokojni, Jurij Komel, so pripravili celo pogodbo o tej postavitvi in ureditvi prostora s potrebnimi elementi, pa so ustrezni ljudje v muzejskem društvu scagali. Njihovi pomisleki kot Kaj v primeru poškodovanja obiskovalca, kako bo z lastništvom, kdo bo to naredil in podobno, so povzročili, da iz zastavljenega ni bilo nič. Predviden je bil v začetku tudi tovorni vagon iz leta 1895, v katerem bi bila tudi slikovna predstavitev proge in ribniške postaje. Na koncu se je kretnica vrnila na zelenico pri postaji, bila nato rezrezana ter odpeljana kot staro žekezo.

Kočevje se vsekakor bolj zaveda pomena železnice, njene zgodovine, turističnih možnosti, ki jih ta ponuja. Skrbno in smiselno načrtujejo ter razvijajo področje turizma, od caravaning postajališča, s spalnimi kapacitetami za tiste s šotori ali pa v lesenih hišicah, imajo svoj hostel, številne pohodne poti za pohodnike in kolesarje, stezo za MTB kolesa v Dolgi vasi in ostalo, vse v okviru blagovne znamke Kočevsko. Lahko se jim čestita za to in pa ,v tem okviru, tudi za zadnjo pridobitev, črno lepotico, ki stoji na kočevski postaji, ob cesti, po kateri se odvija tranzitni promet številnih dopustnikov iz vse Evrope na morje. Zato ne bi škodila kakšna informacijska tabla, ki bi mimo vozeče opozorila na to.


https://e-utrip.si/zelezna-lepotica-nov ... v-kocevju/
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

inovak napisal/-a:Zadnja pridobitev na kočevski železniški postaji je muzejska lokomotiva 153-006, ki je ta teden ponoči prispela v Kočevje. Vest je objavljena na internetni strani e-utrip pod naslovom "Železna lepotica"-nova pridobitev v Kočevju". Še ne v enem dnevu si je članek ogledalože preko 260 gostov. Čestitke vsem, ki so pripomogli k temu!
To ni edina parna lokomotiva v Kočevju. Na drugi strani postaje, v lokomotivski lopi propada JŽ 22-092. Imeli so ambiciozen plan kako jo bodo obnovili in ne vem kaj še. Edina stvar kar je bilo narejeno s to lokomotivo je, da so jo po letih propadanja na prostem, premestili v lokomotivsko lopo. No eno soboto so jo potem tudi postavili na ogled, kao neke ustvarjalne "delavnice".

Res je da JŽ serija 22 ni avtohtona slovenska lokomotiva, oz. da ni službovala na slovenskem. V času pridobivanja muzejskih eksponatov za potrebe železniškega muzeja, se je pokazala priložnost po pridobitvi le te in tako se je znašla v Sloveniji. So pa še trije primeri "neavtohtonih" parnih lokomotiv rastavljenih po slovenskih postajah: Trebnje JŽ 20-183, Šmartno ob Paki FS 625-107 in Postojna kjer je imela lokomotiva 740-121 kar dvojno lastniško oznako, na enem boku kabine FS, na drugem boku kabine pa JŽ. Ozkotirna 97-028 pa je celo lokomotiva katera ima tudi zobati pogon in je specifična za bosanske proge.
Tine
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a inovak »

Se strinjam. Z omenjeno lokomotivo so imeli načrt, da se jo obnovi. Pri tem pa se ne sme pozabiti tudi na rdečo drezino, ki dela družbo lokomotivi v lopi. Tako je bila tudi informacija, da bi se drezino obnovilo in pripravilo za vožnjo ob otvoritvi obnovljene proge. Kakšno je njeno stanje bi bilo zanimivo izvedeti in pa po možnosti poslikati. SZ Ljubitelj je 10.maja 2018 pokukal v lopo in jo poslikal. Na tem forumu pa sta predstavljeni tako lokomotiva kot drezina pod naslovom Akcija muzealcev v Kočevju iz leta 2010. Oblikovana je bila namreč skupina zainteresiranih za obnovo lokomotive, ki je imela sogovornike v železniškem muzeju ter tudi na občini Kočevje. Žal je čas pokazal, da navkljub začetim akcijam, kot je bilo čiščenje okolice, organiziranje tehničnih dnevov za šolarje z ogledom lokomotive in ostale infrastrukture, s povdarkom na druženju in izobraževanju ter ohranjanju tehnične dediščine, da je vse nekako zamrlo. Prav tako je bila tedaj ideja , da bi se ob remizi organiziral prikaz uporabe pare na tehničnem področju. Sicer pa so tedanji pobudniki še aktivni in morda se bo kaj od teh predlogov tudi izvedlo.
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Ko je bil še čas za optimizem.

Kočevje, 29. oktober 2011:
(foto: Planet 1830)

Slika

Slika

Slika

Slika
Odgovori