Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a SIMY »

kaj pa če v SLO ne bi bilo proge za Vmax. 160 km/h ?
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a inovak »

Garnitura je nekaj časa vozila tudi na našem, ribniškem koncu. V začetku septembra jo je posnel tudi R-kanal na starem železniškem prehodu Gornje Lepovče in objavil na svoji strani.

https://www.facebook.com/televizija.rka ... 8937748629
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

SIMY napisal/-a:kaj pa če v SLO ne bi bilo proge za Vmax. 160 km/h ?
Bi morali zrihtati stvar že na Poljskem ali Češkem.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Bi znal kdo povedati, kakšna je teža DMG610?
preglednik
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a kamerad »

128ton



LP
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Hvala!
preglednik
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja...

1500 kilometrov mora opraviti z največjo hitrostjo 160 km/h. Tako je zahtevano.
Res je, a ni nujno, da v enem kosu. S 160 km na h lahko prevozi recimo 15x100 km odsekov. To skupaj znese 1500 km. Nisem strokovnjak za SŽ, a mislim, da mi nimamo 1500 km proge v kosu, na kateri bi lahko v šunku prevozili tolikšno razdaljo s 160 km na h. Po moje še 750 km ne. Naj me kakšen strokovnjak tukaj popravi, če se motim.
Simpl je tanartabul.
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a kitak »

bisabre napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja...
1500 kilometrov mora opraviti z največjo hitrostjo 160 km/h. Tako je zahtevano.
Res je, a ni nujno, da v enem kosu. S 160 km na h lahko prevozi recimo 15x100 km odsekov. To skupaj znese 1500 km. Nisem strokovnjak za SŽ, a mislim, da mi nimamo 1500 km proge v kosu, na kateri bi lahko v šunku prevozili tolikšno razdaljo s 160 km na h. Po moje še 750 km ne. Naj me kakšen strokovnjak tukaj popravi, če se motim.
Če sešteješ vse proge v SLO dobiš komaj 1207,7km prog. Najdaljša ravnina za 160km/h, Ptuj-Velika Nedelja je pa cc 15km.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Testiranja pri 160 km/h, se izvajajo na relaciji Pragersko - Ptuj. Predvidoma s petimi pari voženj na dan.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Kaj pa na relaciji Pragersko - Maribor?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a mkx »

Pragersko-Maribor je verjetno precej bolj zasedena proga in bi bil problem dobiti proste trase. In ker ni poanta v testiranju obnašanja vlaka pri hitrosti 160km/h na konkretnih odsekih ampak v prevoženju določene razdalje (verjetno se gleda morebitno poslabšanje voznih lastnosti ali obrabe ali ...), je vseeno na katerem odseku vlak prevozi "hitre" kilometre.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
dingo napisal/-a:Kako se pa zadeva transportira iz tovarne do Poljske zaradi različne tirne širine?
Verjetno na posebnih pomožnih podstavnih vozičkih. Bi tudi jaz rad videl, sploh ko bo Kiss na vrsti.
Člene iz Minska in podstavne vozičke iz Madžarske prepeljejo po cesti v okolico Bresta. Tam je podjetje povezano s terminalom (pretovarjanje iz vagona na vagon), ki ima 1520 in 1435 mm širino tirov. Vse skupaj se sestavi in se prepelje do Bresta po 1435 mm tirni širini. Tam pa potem prevzame ponavadi PKP in se odpelje v Siedlce. Lahko pa se tudi vse skupaj pripelje kar po cesti v Sidelce.
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a sikos »

Tudi EMV 510-009/010 je končan oziroma je na testiranjih na Poljskem.

https://www.youtube.com/watch?v=MzxdCo5 ... el=Kuba_PL
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kdaj bodo DMG 610 pričeli z rednimi vožnjami?
preglednik
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

preglednik napisal/-a:Kdaj bodo DMG 610 pričeli z rednimi vožnjami?
Ko bo izdano uporabno dovoljenje, AŽP ima za to 4 mesece časa od vložitve popolne dokumentacije, le ta je bila vložena kak mesec nazaj.... saj to da se v naši birokraciji vse dela zadnji trenutek je pa najbrž vsem jasno... če bodo v prometu prej kot konec januarja 2021 bom presenečen. 510 s takim tempom najbrž do poletja ne bo.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori