Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Pozdravljeni, danes sem izvedel krasno novico. In sicer, da bojo prenovili železniško postajo Kamnik - Graben. (Moj ati je bil danes tam na terenu, on je večkrat v teh koncih na terenih), in nastala je tale fotografija, (da ne boste kje mislili, da lažem [-X ):
Slika

Če kdo kaj več ve, naj napiše! Lp
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

Ker kamniško progo poznam zelo dobro, lahko kaj napišem. Prenova železniškega nakladišča (to ni postaja) Kamnik Graben se je začela oktobra in bo zaključena do konca tega meseca. Pred prenovo so bili tu trije tiri. Prvi ni bil v uporabi že več kot 30 let. Po novem sta tu dva tira, desni na sliki je industrijski tir za KIK. Trenutno potekajo le še zaključna dela. Ne vem 100 %, ampak sem slišal, da naj bi bila kretnica električna.
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Kanarček715 napisal/-a:Ker kamniško progo poznam zelo dobro, lahko kaj napišem. Prenova železniškega nakladišča (to ni postaja) Kamnik Graben se je začela oktobra in bo zaključena do konca tega meseca. Pred prenovo so bili tu trije tiri. Prvi ni bil v uporabi že več kot 30 let. Po novem sta tu dva tira, desni na sliki je industrijski tir za KIK. Trenutno potekajo le še zaključna dela. Ne vem 100 %, ampak sem slišal, da naj bi bila kretnica električna.
Kam pa je vodil tretji tir? Torej ta, ki je bil v neuporabi 30 let.

EDIT: Že vidim, da se je zaključil ob cesti, tako da zgleda ni imel posebnega namena? Kje pa bi potemtakem naj bila postaja, če je tukaj le nakladišče? Torej po obnovi na postajo ne bosta mogla sočasno nabiralnik/tovor ter potniški vlak? (kar se glede na prejšnji zapis sicer ni zgodilo že 30 let?)
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

sraka1 napisal/-a:
Kanarček715 napisal/-a:Ker kamniško progo poznam zelo dobro, lahko kaj napišem. Prenova železniškega nakladišča (to ni postaja) Kamnik Graben se je začela oktobra in bo zaključena do konca tega meseca. Pred prenovo so bili tu trije tiri. Prvi ni bil v uporabi že več kot 30 let. Po novem sta tu dva tira, desni na sliki je industrijski tir za KIK. Trenutno potekajo le še zaključna dela. Ne vem 100 %, ampak sem slišal, da naj bi bila kretnica električna.
Kam pa je vodil tretji tir? Torej ta, ki je bil v neuporabi 30 let.

EDIT: Že vidim, da se je zaključil ob cesti, tako da zgleda ni imel posebnega namena? Kje pa bi potemtakem naj bila postaja, če je tukaj le nakladišče? Torej po obnovi na postajo ne bosta mogla sočasno nabiralnik/tovor ter potniški vlak? (kar se glede na prejšnji zapis sicer ni zgodilo že 30 let?)
V preteklosti so na prvem tiru nakladali, toda ne vem točno kaj. Kamnik Graben je daljinsko voden s postaje Kamnik. Tovora na samem nakladišču že dolgo ni bilo. So pa tovorni vagoni 300 metrov naprej na območju industrijskega tira KIK.
Po navadi je šel nabiralnik po vagone takrat, ko v Grabnu ni bilo potniškega vlaka.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a gorican »

Kako pogosto pa se vozi po industrijskem tiru do KIKa?
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

gorican napisal/-a:Kako pogosto pa se vozi po industrijskem tiru do KIKa?
Tovorni vlaki za KIK vozijo zelo neenakomerno. Dostikrat več mesecev nič, je bilo pa tudi že dvakrat na teden. Pred petimi leti pa se spominjam, da so tja vozili skoraj vsak dan.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a gorican »

Aha, hvala za odgovor!
Upam, da uspejo to progo v prihodnjih letih še nadgraditi(elektrifikacija, ukinjanje nivojskih prehodov, mogoče celo dvotirnost...), da bo "požirala" še več potniških vlakov, ter tako prispevala k manj "pločevine" v naši prestolnici :thumbupr
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a grega »

https://www.facebook.com/JVrtovec/photo ... 90/?type=3

"Leta 2021 bomo uzrli prenovljeno železniško postajališče Kamnik Graben!
Investicija z vrednostjo skoraj 1MIO eur prinaša preurejeno tirno infrastrukturo, signalnovarnostne naprave, novo postajališče za potnike ter novo razsvetljavo. Iz perona bo zgrajena dostopna pot do hodnika za pešce ter za gibalno ovirane osebe odtočni peron."
prometnik 54
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 10.01.2016, 10:13

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a prometnik 54 »

Grega kako pa izgleda odtočni peron ?
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a E.L. »

prometnik 54 napisal/-a:Grega kako pa izgleda odtočni peron ?
Tako kot na sliki, namesto dvigala, klančina do pločnika.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

prometnik 54 napisal/-a:Grega kako pa izgleda odtočni peron ?
Govora je o medtirnem oz otočnem peronu, ne oDtočnem. :D

Vsaka končna-čelna postaja ne potrebuje izvennivojskega prehoda na peron, ker zadostuje pot okoli tirov. Npr. Kočevje, Koper, Kamnik Graben imajo perone po enakem principu.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a mkx »

Regan 664 napisal/-a: Vsaka končna-čelna postaja ne potrebuje izvennivojskega prehoda na peron, ker zadostuje pot okoli tirov.
Pri tem bi se lahko naši projektanti morda zgledovali po velikih čelnih železniških psotajah po Evropi. Tam tipično vlak zapelje skoraj do konca tira (ustavi kakšen meter prej), ki se zaključuje na "trgu" pred tiri. Tako imajo potniki zelo kratko pot do najbližjih vrat vlaka. Pri nas pa ... tabla za ustavljanje 20 metrov pred tirnim zaključkom, pot okoli tirov pa še kakšnih 10 metrov dalje. In to samo zato, ker ne naredijo poti okoli tirov v nivoju perona, ampak v nivoju tirov (ali pa še nižje, odvisno od tega, kakšen je okoliški teren).
LP, Metod
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Malo za kibicarje. Kaj, ko bi kamniško progo naredili dvotirno, jo elektrificirali in jo podaljšali skozi goro do Avstrije? Seveda v dogovoru z Avstrijci? Povezava bi bila ekonomsko zagotovo zanimiva. Nekakšna oddaljenejša vzporednica s karavanško progo. Po moje bi bila propustnost zaradi navedenega večja, saj ne bi vse potekalo v smeri Lj-Jesenice-Lj. Navezava v Borovlje ali Pliberk pa zagotovo odpira dodatne opcije.
Simpl je tanartabul.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Seveda, ampak do Kamnika samo dvotirno elektreficirano progo, potem naprej pa neelektreficirano. Ker kolikor vem, imajo tam Avstrijci neelektreficirano progo, pa sploh ne vem, če deluje ali ne.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Prenova železniške postaje Kamnik - Graben

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

bisabre napisal/-a:Malo za kibicarje. Kaj, ko bi kamniško progo naredili dvotirno, jo elektrificirali in jo podaljšali skozi goro do Avstrije? Seveda v dogovoru z Avstrijci? Povezava bi bila ekonomsko zagotovo zanimiva. Nekakšna oddaljenejša vzporednica s karavanško progo. Po moje bi bila propustnost zaradi navedenega večja, saj ne bi vse potekalo v smeri Lj-Jesenice-Lj. Navezava v Borovlje ali Pliberk pa zagotovo odpira dodatne opcije.
V kakšnem času pričakuješ da bi se poplačala? Da bo lažje računati vzemi kar cene predorov drugega tira in pozabi na vzdrževanje.
Odgovori