Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ko bi prenovili nekatere postaje tukaj (če bi jih - govorim o žp Logatec, Rakek itd.) a bi lahko vzeli perone iz železniških postaj Ptuj, Ormož in Kidričevo? Pa bi lahko potem na teh treh postajah podaljšali peron kolikor je možno, pa še nadstrešek bi tako podaljšali, da bi bil tako dolg, kot je sedaj tam peron.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pri konkretni prenovi postaj Logatec ali Rakek bo potrebno štartati iz nule. Se pravi, praktično nobena obstoječa stvar ni uporabna, ker se vse podre in začenja iz nule. Tirna shema se na novo postavi, bo pa verjetno zaradi širšega perona skoraj zagotovo kakšen tir na postaji manj. Je pa res, da je bila v Logatcu 5 let nazaj obnovljena vozna mreža s portali, tako da bo zanimivo videt, ko bo, če bo, Logatec prišel na vrsto za nadgradnjo. Vsekakor pa bo potrebno tudi vozno mrežo prilagajati tirni situaciji, bomo videli, koliko bodo uporabni obstoječi portali in njihovi temelji.vidkrt napisal/-a:Ko bi prenovili nekatere postaje tukaj (če bi jih - govorim o žp Logatec, Rakek itd.) a bi lahko vzeli perone iz železniških postaj Ptuj, Ormož in Kidričevo? Pa bi lahko potem na teh treh postajah podaljšali peron kolikor je možno, pa še nadstrešek bi tako podaljšali, da bi bil tako dolg, kot je sedaj tam peron.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ker so članek zaklenili, samo povzetek:Re 4/4 napisal/-a:Nov interviju z generalnim direktorjem SŽ.
https://www.delo.si/razno/prevzemali-bo ... peraterje/
- Emonika bi se naj začela graditi leta 2022, končana do leta 2025.
- predvideva se za nakup 15-20 garnitur, da bo dokončan v prvi polovici leta. Še vedno se načrtuje nakup lokomotiv za mednarodni promet in 20 vagonov.
- Letos bo dobavljeno še deset dvopodnih in 13 enopodnih garnitur.
- Uvaja se direktna linija na relaciji Maribor - Ljubljana.
- nakup Nomaga je na ciljni črti.
- nova logistična družba, mora v 18 meseci prevzeti najmanj dva prevoznika v tujini. Kasneje ji bo še nekaj Italiji, Avstriji, Hrvaškem, Madžarskem.
- na ministrst o za infrastrukturo so že poslali seznam odsekov, kjer bi skrajšali potovalno čas. Govora je predvsem za odsek Borovnica - Pivka, dvotirnost do Kranja in modernizacijo regionalnih prog.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
"Mes sicer že letos pričakuje uvedbo direktnih vlakov med Ljubljano in Mariborom. Po predvidevanjih bo vlak potoval 90 minut, medtem ko je potovalni čas zdaj 113 minut. "Re 4/4 napisal/-a:Ker so članek zaklenili, samo povzetek:Re 4/4 napisal/-a:Nov interviju z generalnim direktorjem SŽ.
https://www.delo.si/razno/prevzemali-bo ... peraterje/
- Emonika bi se naj začela graditi leta 2022, končana do leta 2025.
- predvideva se za nakup 15-20 garnitur, da bo dokončan v prvi polovici leta. Še vedno se načrtuje nakup lokomotiv za mednarodni promet in 20 vagonov.
- Letos bo dobavljeno še deset dvopodnih in 13 enopodnih garnitur.
- Uvaja se direktna linija na relaciji Maribor - Ljubljana.
- nakup Nomaga je na ciljni črti.
- nova logistična družba, mora v 18 meseci prevzeti najmanj dva prevoznika v tujini. Kasneje ji bo še nekaj Italiji, Avstriji, Hrvaškem, Madžarskem.
- na ministrst o za infrastrukturo so že poslali seznam odsekov, kjer bi skrajšali potovalno čas. Govora je predvsem za odsek Borovnica - Pivka, dvotirnost do Kranja in modernizacijo regionalnih prog.
Pa se res pridobi 23 min na račun ne ustavljanja na vmesnih postajah?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Če se bo porihtalo progovno hitrost tako kot je že dostikrat omenil @desiro - potem ja.grega napisal/-a:
"Mes sicer že letos pričakuje uvedbo direktnih vlakov med Ljubljano in Mariborom. Po predvidevanjih bo vlak potoval 90 minut, medtem ko je potovalni čas zdaj 113 minut. "
Pa se res pridobi 23 min na račun ne ustavljanja na vmesnih postajah?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Progovne hitrosti so v glavnem take, kot so bile predvidene v projektih obnove. Je nekaj manjših nelogičnosti, na katere sem že opozoril, toda to ni stvar prevoznika temveč lastnika infrastrukture. Sicer pa, če hočeš skrajšati vozni čas na obstoječi progi za 13 min, recimo da se 10 min zgubi pri 3 postankih po velikodušni oceni je potrebno znatno dvigni progovno hitrost. Če nagibni vlak vozi več kot polovico razdalje (80 km) s hitrostjo 90 km/h, je potrebno dvigniti hitrost za 1/3 na 120 km/h, kar pomeni povečanje bočnih pospeškov za 77% . Tudi dvig hitrosti skozi Pragersko iz sedanjih 50 km/h na bog ne daj recimo 120 km/h ne prinese več kot 1,5 min skrajšanja voznega časa. Skratka misija nemogoče!Če se bo porihtalo progovno hitrost tako kot je že dostikrat omenil @desiro - potem ja.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kakšno minuto se bo še dalo skrajšati, kaj več pa bo, kot je ljubitelj dejal (in z njim se strinjam) misija nemogoče.
Pa ne pozabite, da ko se bo delalo Pragersko, da bo počasna vožnja ene dve leti, pa začela se bo zamenjava SVN in DVP na relaciji ZM-Šentilj, tako da bo tudi s tega naslova kakšna počasna, pa še kar nekaj starih odsekov z remontom iz 90-ih let je na progi Celje-Grobelno, Pragersko-MB Tezno, kjer se tudi lahko pričakuje kakšna počasna vožnja...
Skratka, imam občutek da pendolino ne bo nikoli več vozil tako hitro, kot je vozil leta 2000.
Pa ne pozabite, da ko se bo delalo Pragersko, da bo počasna vožnja ene dve leti, pa začela se bo zamenjava SVN in DVP na relaciji ZM-Šentilj, tako da bo tudi s tega naslova kakšna počasna, pa še kar nekaj starih odsekov z remontom iz 90-ih let je na progi Celje-Grobelno, Pragersko-MB Tezno, kjer se tudi lahko pričakuje kakšna počasna vožnja...
Skratka, imam občutek da pendolino ne bo nikoli več vozil tako hitro, kot je vozil leta 2000.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
pregledna situacija predvidenih posegov na primorski progi, z opisi del in časovnico, pobrano iz: https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... 7/page-413
https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/ ... ng.973706/
https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/ ... ng.973706/
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Časovnice niso pravilne, namreč začetek del na odseku Ljubljana-Brezovica bo že v letošnjem letu(piše 2022), prav tako je za letos predviden začetek del na odseku Rakek-Postojna(piše 2027).grega napisal/-a: ↑21.01.2021, 9:51 pregledna situacija predvidenih posegov na primorski progi, z opisi del in časovnico, pobrano iz: https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... 7/page-413
https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/ ... ng.973706/
To je najnovejša karta za tekoče leto na kateri pa še zdaleč niso prikazani vsi projekti. Pri železniških projektih so še najbolj natančni, mislim da manjka samo odsek Lesce-Jesenice.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Lesce Bled - Jesenice: je potrebno še javno naročilo
Rakek - Postojna: malo čudno, da bi obnavljali istočasno kot Ljubljana - Brezovica. Je treba z rezervo gledati na te objave.
Rakek - Postojna: malo čudno, da bi obnavljali istočasno kot Ljubljana - Brezovica. Je treba z rezervo gledati na te objave.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Je že objavljeno.
Zakaj? Saj so tudi odseke na Štajerski progi obnavljali istočasno.
Vedno je treba gledati z rezervo. Je pa tokrat veliko razlogov za optimizem, saj ima ministrstvo za infrastrukturo zgodovinsko rekorden proračun.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Tudi ta zgodovinsko rekorden proračun je potrebno gledati z rezervo kmalu bo verjetno prišlo do rebalansa in prerazporeditve sredstvev na ministrstvi za gospodarstvo in socialne zadeve