desiro napisal/-a: ↑21.01.2021, 10:26
Kje si prebral da bodo namenjene neelektrificiranim progam?
Ne nabijajte kar nekaj v tri krasne če se še niti ne ve kaj bo naročeno, morda pa bodo videli da bi potrebovali še kakšnega kissa ali pa se bo izkazalo da bi kupili še kakšnega električnega....nihče tudi ni omenil da bodo tudi te vlaki stadlerji....
Daj, preden izbruhneš in obtožuješ, malo logično razmisli.
Po tem nakupu bo na SŽ reci in piši 64 (31x Stadler, 30x SIemens, 3x Pendolino) električnih garnitur. Vse sodobne, klimatizirane. Plus nove lokomotive in vagoni, tudi to je še v pripravi. Več kot dovolj za pokritje sedanjega VR, tudi razširitev prometa s takim številom ni vprašljiva.
In ti bi dodal še 20 na glavne proge, medtem ko po regionalnih kraljujejo kripe iz 70tih let s predpotopno tehniko, dvakrat slabo predelane, kriminalno nezanesljive, kvazi modernizirane z nedelujočimi klimami, visokopodne, brez prostora za invalide, kolesa...naj naštevam naprej? Popolnoma logično je, kam bo teh 15-20 namenjenih. Saj se gremo modernizacijo, kajne? Puščanje krip iz 1970 v prometu pač ni modernizacija. Razen, če se gre v ukinitev določenih prog, takrat tvoj pomislek dobi smisel.
Dopuščam sicer možnost, da bodo naredili po tvoje, ampak to je zame neumnost brez primere.
Glede proizvajalca sploh nisem specificiral, pisal sem le o električnem prenosu - zakaj bi vzeli drugačnega? V razpisu pa dve stvari prilagodiš in imaš, kar hočeš. Sva o tem z @Re 4/4 precej pisala v drugi temi. Karkoli od drugih prozivajalcev vzeti bi bilo že iz vzdrževalnega vidika neumno, ampak pustimo to.
mkx napisal/-a: ↑21.01.2021, 17:57
Možno je, da je razmislek o poplavljenem Bohinjskem predoru prevagal tehtnico na stran modernizacije Fiatov (namesto Kanarčkov).
Kanarčki in FIati imajo skoraj identično omejitev za Bohinjski predor. Tako da ni fora v tem.