Obnova Celje-Zidani Most

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a SIMY »

bodo počakali da garancija mine pol pa počasna vožnja do onemoglosti,drugače se pa spet nekaj razkopava zaradi menjave elektronike na postajah, ne vem no da se ni to istočasno z remontom proge moralalo narediti.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a desiro »

SIMY napisal/-a: 30.03.2022, 16:37 bodo počakali da garancija mine pol pa počasna vožnja do onemoglosti,drugače se pa spet nekaj razkopava zaradi menjave elektronike na postajah, ne vem no da se ni to istočasno z remontom proge moralalo narediti.
Ni se moglo ker se ne bi moglo mastno dodatno zaslužiti....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Dvomim da se bo kaj mastno zaslužilo. Že ves čas se ve, da se bodo TK naprave nadgradile v dveh fazah, poleg tega pa še ločen razpis za potniški informacijski sistem na postajah. Na omenjenem odseku, kjer so rukerji in velja za zelo zahteven odsek, je bila ponujena cena skromnih 63.689.149,44 EUR brez DDV, ker je bila maksimalno postavljena cena tudi preveč skromna. Poleg tega, je bila nuja da odsek dobi D4 kategorijo, preden Avstrija zakonsko zapre Karavanke, kar bi luko in SŽ spravilo v težave. In kot že vrsto let gre modernizacija v smeri čim nižje cene in pritožb na kvaliteto razpisov, zato pa je kvaliteta, takšna kot je. :roll:
ߣ€
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 31
Pridružen: 12.06.2007, 14:08

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a ߣ€ »

Nisem zasledil, zakaj bi Avstrija zapirala Karavanke? 🤷
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mkx »

ߣ€ napisal/-a: 30.03.2022, 19:23 Nisem zasledil, zakaj bi Avstrija zapirala Karavanke? 🤷

Začasno zaradi remonta. Lansko leto.
LP, Metod
ߣ€
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 31
Pridružen: 12.06.2007, 14:08

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a ߣ€ »

A, zdaj mi je jasno. Hvala za odgovor.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a: 30.03.2022, 17:53 Dvomim da se bo kaj mastno zaslužilo. Že ves čas se ve, da se bodo TK naprave nadgradile v dveh fazah, poleg tega pa še ločen razpis za potniški informacijski sistem na postajah. Na omenjenem odseku, kjer so rukerji in velja za zelo zahteven odsek, je bila ponujena cena skromnih 63.689.149,44 EUR brez DDV, ker je bila maksimalno postavljena cena tudi preveč skromna. Poleg tega, je bila nuja da odsek dobi D4 kategorijo, preden Avstrija zakonsko zapre Karavanke, kar bi luko in SŽ spravilo v težave. In kot že vrsto let gre modernizacija v smeri čim nižje cene in pritožb na kvaliteto razpisov, zato pa je kvaliteta, takšna kot je. :roll:
Dobro čemu se potem vgrajuje tolčenec z verda namesto granita?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: 30.03.2022, 19:31
ߣ€ napisal/-a: 30.03.2022, 19:23 Nisem zasledil, zakaj bi Avstrija zapirala Karavanke? 🤷
Začasno zaradi remonta. Lansko leto.

Ne ne to. Avstrija je že leta zahtevala izboljšanje varnosti v predoru Karavanke. Če se stanje ne bi izboljšalo do leta 2021, bi lahko naknadno zakonsko zaprla odsek Podrožnica - Jesenice, Štajerka pa bi lahko še ostala na C3, če se ne bi na hitro lotili remontov. Pol denarja je tako ali tako iz Bruslja priletelo. Avstrijci so zelo občutljivi na besedo predor. Kaprun, Tauern 1999...
desiro napisal/-a: 30.03.2022, 21:34
Dobro čemu se potem vgrajuje tolčenec z verda namesto granita?
Iz istega razloga, ker še vedno lahko vgrajujejo lesene pragove (čeprav se podpisuje, da se gozdov več ne bo krčilo, pa zelo zdravo impregniranje), E49 tirnice in ker je preposto naš. Zakonodaja, pravilniki, poceni, naše in še in še.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Da malo obudimo tole temo...

Že dolgo časa me zanima, kakšne so bile hitrosti na tej progi pred posodobitvijo (na tistih mestih kjer so zdaj table za hitrosti, kakšne so bile hitrosti tam nekoč)? Ker me zanima, ali so se kakšne hitrosti sploh kaj dvignile... Pa še to me zanima tudi za odsek Slovenska Bistrica - Pragersko (vem sicer da ne sodi to v to temo, ampak bolje to, kot pa da bi dve temi smetil, a ne?) Za vse odgovore se že vnaprej zahvaljujem!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Na celjskem koncu se hitrosti (še) niso spremenile, razen čez postajo Celje je iz 50 poskočila sedaj na neverjetnih 60 km/h. :D
Na drugem omenjenem odseku pa so se hitrosti dvignile samo na odseku Poljčane - Križni Vrh - Slovenska Bistrica za od 5 do 10 km/h in na postaji Slovenska Bistrica ni več 50, ampak 140.
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a kitak »

Re 4/4 napisal/-a: 05.05.2022, 7:41 Na celjskem koncu se hitrosti (še) niso spremenile, razen čez postajo Celje je iz 50 poskočila sedaj na neverjetnih 60 km/h. :D
Na drugem omenjenem odseku pa so se hitrosti dvignile samo na odseku Poljčane - Križni Vrh - Slovenska Bistrica za od 5 do 10 km/h in na postaji Slovenska Bistrica ni več 50, ampak 140.
Dvig hitrosti je bil na odseku Laško-Zidani Most, tako so na celotnem odseku hitrosti 90|80|75 km/h.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a 038 »

Sicer pa ima mladenič možnost, da se popelje z vlakom in opazuje, uporabi splet, pa bo dobil željen odgovor. :wink:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

kitak napisal/-a: 05.05.2022, 8:31 Dvig hitrosti je bil na odseku Laško-Zidani Most, tako so na celotnem odseku hitrosti 90|80|75 km/h.
Potem je Program omrežja še star, ampak dvig hitrosti za teh 5 km/h, za vse tri kategorije... ni za skakat od veselja.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a: 05.05.2022, 10:21
kitak napisal/-a: 05.05.2022, 8:31 Dvig hitrosti je bil na odseku Laško-Zidani Most, tako so na celotnem odseku hitrosti 90|80|75 km/h.
Potem je Program omrežja še star, ampak dvig hitrosti za teh 5 km/h, za vse tri kategorije... ni za skakat od veselja.
Ni, ampak je žal odraz nesposobnosti tistih ki so samo nadgradnjo planirali, ter tistih ki imajo zadnjo besedo pri samih odločitvah.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: 05.05.2022, 15:04
Re 4/4 napisal/-a: 05.05.2022, 10:21
kitak napisal/-a: 05.05.2022, 8:31 Dvig hitrosti je bil na odseku Laško-Zidani Most, tako so na celotnem odseku hitrosti 90|80|75 km/h.
Potem je Program omrežja še star, ampak dvig hitrosti za teh 5 km/h, za vse tri kategorije... ni za skakat od veselja.
Ni, ampak je žal odraz nesposobnosti tistih ki so samo nadgradnjo planirali, ter tistih ki imajo zadnjo besedo pri samih odločitvah.
Bom ponovil še enkrat, kar sem že tolikokrat.
Gorica - Sagrado - Redipuglia, ovinkasta proga, Vmax 110 km/h; Tržič (Monfalcone) - Nabrežina isto oz. še ostrejši ovinki.
Zakaj pri nas ne pridemo do takih hitrosti? Se je za vprašati.
110 km/h bi pri nas že kar nekaj pomenilo. S tem, da bi nagibni lahko šel še več.
Odgovori