2. del Sežana - Nova Gorica (58 slik)
Proga Sežana - Nova Gorica je del najlepše slovenske proge,ki ji nekateri rečejo Bohinjska, drugi Soška. Najboljši naziv bi bil primorsko-gorenjska ali obratno, odvisno s katere strani gledamo.
Del od Sežane do Nove Gorice,dolg 40 km, ima tudi 2 dela. Starejši, od Nove Gorice do Krepelj je zgrajen leta 1906, od tam je proga vodila direktno v Opčine (Italija). Proga ni imela priključek na
magistralno progo Ljubljana - Sežana. Leta 1948 je zgrajena proga od Sežane do Krepelj, s tem je zaključena celotna povezava primorsko-gorenjske proge po ozemlju Slovenije.
Na progi je 13 postaj ali postajališč, vključno s Sežano in Novo Gorico. Znana je po največjeem padcu (vzponu) v Sloveniji, med postajama Štanjel in Prvačina. Ta naklon proge je 26,7 promilov. Še danes so na progi trije odcepi:
pri Krepljah je stari priključek za Opčine, pri Prvačini je odcep za Ajdovščino, v Šempetru pa povezava z italijansko Gorico. Med Ajdovščino in Novo Gorico vozita dva para vlakov (le delovne dni).
Po trditvah našega strojevodje, na progah proti Italiji občasno vozijo tovorni vlaki, iz Gorice v Novo Gorico in naprej na Gorenjsko vozi tudi muzejski vlak.
Med Sežano in Novo Gorico vozi 6 parov vlakov vsak delovni dan, konec tedna pa le en par in to samo julija in avgusta.
Naš Fiat za Novo Gorico (in Jesenice) je na tiru 5.
Malo grafitov od spredaj
Tovorni vlak za isto progo.
Pripravljeni smo na odhod
Že v tretji prestavi
Levo je magistralna proga iz/za Ljubljano
Tunel pod hribom in magistralno progo
Zdaj vozimo 70 km/h v četrti prestavi
Nad avtocesto Ljubljana - Trst
Vedno navzdol
Malo desno..
..pa malo levo
Naklon 14 promilov na km 125
Še vedno 70 km na uro
Priključek proge iz Opčin
Postaja Kreplje
Ni preveč potnikov?!
Postaja Hrpelje
Podvozi.
Postaja Kopriva
Stara oznaka omejitve (65 km/h)
Na nasipu
Zeleni predsignal
Prihod v Štanjel
Križanje vlakov
Stari likovni signal
Muzejska lokomotiva
Grad Štanjel na hribu
Tunel pod gradom
Na drugi strani
Intenzivno spuščanje
Zanimiv most
Ne pozabimo, da je to dežela terana
Nefunkcionalni predsignal...
... in signal
Postaja Branik
Muzejske ročice signalov
Tunel
Postaja Steske
Most čez Vipavo
Postaja Dornberk
Priključek proge iz Ajdovščine
Postaja Prvačina
Tovorni vlak na stranskem tiru
Novi Tito, ker so ga na stari lokaciji odstranili.
Most čez rečico Lijak
Postaja Volčja Draga
ŽCP
Zeleni predsignal
Postaja Šempeter
Priključek proge iz Gorice
Pogled na Gorico
Proga, kolesarska steza in meja
Tunel pred Novo Gorico
Usmeritev na prvi tir
Še malo..
...in postaja Nova Gorica
Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 2. DEL
Pozdravljen @fresher,
Lepo, zanimive fotke
Zanima me, če je v Sežani že aktivirana nova SVN. Na fotki je videti, kot da signali ne svetijo.
V kakšnem stanju pa je SVN na cepišču Kreplje Je še sploh možno odrejati vožnje proti/iz smeri Repentabor
MMG, fotka Herpelje predstavlja Dutovlje.
Lep pozdrav Mirko
Lepo, zanimive fotke
Zanima me, če je v Sežani že aktivirana nova SVN. Na fotki je videti, kot da signali ne svetijo.
V kakšnem stanju pa je SVN na cepišču Kreplje Je še sploh možno odrejati vožnje proti/iz smeri Repentabor
MMG, fotka Herpelje predstavlja Dutovlje.
Lep pozdrav Mirko
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 230
- Pridružen: 14.08.2006, 22:14
- Kraj: LJUBLJANA
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 2. DEL
Pred natanko 1 letom sem v celoti prepotoval bohinjsko progo od Jesenic, preko NG do Sežane. Ne, ni prvoaprilska.