JŽ 36
JŽ 36
Za vse ljubitelje modelov parnih lokomotiv. V Mladem tehniku zbirajo naročila za Rivarossijevo lokomotivo serije 58, katera je avtentična naši JŽ 36. Dobava naj bi bila prihodnji mesec.
http://rivarossi.hornbyinternational.co ... s/hr-2017/
Malce predelave bo potrebno vsaj pri tenderju.
Na zalogi pa imajo FS 740. Ena izmed lokomotiv te serije stoji v Postojni kot muzejski eksponat
http://rivarossi.hornbyinternational.co ... s/hr-2032/
http://rivarossi.hornbyinternational.co ... s/hr-2017/
Malce predelave bo potrebno vsaj pri tenderju.
Na zalogi pa imajo FS 740. Ena izmed lokomotiv te serije stoji v Postojni kot muzejski eksponat
http://rivarossi.hornbyinternational.co ... s/hr-2032/
Tine
Re: JŽ 36
In cene?Tin€ napisal/-a:Za vse ljubitelje modelov parnih lokomotiv. V Mladem tehniku zbirajo naročila za Rivarossijevo lokomotivo serije 58, katera je avtentična naši JŽ 36. Dobava naj bi bila prihodnji mesec.
http://rivarossi.hornbyinternational.co ... s/hr-2017/
Malce predelave bo potrebno vsaj pri tenderju.
Na zalogi pa imajo FS 740. Ena izmed lokomotiv te serije stoji v Postojni kot muzejski eksponat
http://rivarossi.hornbyinternational.co ... s/hr-2032/
Me pa zanima, koliko bi trgovca stalo, da bi dal nekaj (recimo 10, 20 kom) takšne lokomotive nekomu (seveda dovolj kvalitetno) v predelavo. Prepričan sem, da bi se mu promet zagotovo potrojil, sama predelava pa tudi po mojem ne bi bila prevelik strošek.
Govorim seveda v imenu vseh tistih, ki imamo ali premalo časa, premalo znanja in premalo talenta za takšne predelave. Včasih kar zavidam tistim, ki imajo spretne roke in znanje, da si lahko v svojo zbirko "potisnejo" zelo kvalitetno izdelane unikate.
Pozdrav g. Crha, dobrodošli na forum!
Ceno sem prebral pred nekaj meseci v reviji ali iTreni ali Tutto Treno pa se spomnim, da je 58-ka dražja. Obe pa sta poželi veliko ovacij na izdelavo in filigranstvo. Cene lihkar najdene pri enem izmed cenejših ponudnikov (kar jih jaz poznam):
Br 58 = 218 EUR
Lineamodel za 215 EUR
FS Gr 740 = 185 EUR
FS Gr 740 = 185 EUR
Še z ESU Loksound (355 EUR)
Ni kaj, lepotici pa sta Če bi nekdo dal kaj več penezev, bi imel kar obe
Ceno sem prebral pred nekaj meseci v reviji ali iTreni ali Tutto Treno pa se spomnim, da je 58-ka dražja. Obe pa sta poželi veliko ovacij na izdelavo in filigranstvo. Cene lihkar najdene pri enem izmed cenejših ponudnikov (kar jih jaz poznam):
Br 58 = 218 EUR
Lineamodel za 215 EUR
FS Gr 740 = 185 EUR
FS Gr 740 = 185 EUR
Še z ESU Loksound (355 EUR)
Ni kaj, lepotici pa sta Če bi nekdo dal kaj več penezev, bi imel kar obe
Goran
Se oproščam ampak tegale pa ne razumem? To da ima lokomotiva pogon v tendru, ni nič novega. Imam Rivarossijevo BR39 in Roco BR01 pa imata obe motor in prenose na kolesa zgolj in samo v tendru. Večji hec je kakšna Roco BBÖ 310, ki ima motor v tendru in prenos v lokomotivo... Mehano pa ima recimo motor v lokomotivi in pogon na glavna kolesa. Kaj je torej tu novega in nepričakovanega?4H0 napisal/-a:Ena od teh je, da ima ti. izumitelj (nisem o tem prepričan, ampak piše v eni izmed mojih literatur o miniaturnih železnicah) pogona modelov parnih lokomotiv v tendru, motor in tudi pogon samo v oz. na lokomotivi !
Vseeno pa prosim, da lokomotivo slikaš pod reflektorji. In za ugodje drugih soforumašov naj slika ne presega širine 1024 pix, raje največ 800
Goran
Hm,....ne vem,.....ampak zdi se mi da sem jasno napisal, da ima model pogon in motor v oz. na lokomotivi in ne na tendru, kot sem pričakoval od Rivarossija kot firme, ki naj bi prva uvedla pogon parnih lokomotiv s tendrom izključno v tendru, tako kot jih ima napr. Fleischmann !
Whatever.....
......lokomotiva je skoraj v celoti izdelana iz kovine!....če kdo ve iz katere.....se mi zdi da ni mesing!?
Slike sledijo.......
Whatever.....
......lokomotiva je skoraj v celoti izdelana iz kovine!....če kdo ve iz katere.....se mi zdi da ni mesing!?
Slike sledijo.......
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 946
- Pridružen: 24.03.2008, 17:12
- Kraj: Ljubljana