Innotrans 2008, 2. del
Innotrans 2008, 2. del
OK, v prvem delu smo videli ruski ICE 3, Velaro ali kakorkoli mu že rečejo ter Alstomov AGV, pred katerim je bila daleč najdaljša vrsta. Poglejmo sedaj še nekaj motornikov, elektro in dizelskih. Pred vsakim posameznim še beseda ali dve komentarja ter link do več informacij.
Najprej še en hitri vlak - AnsaldoBreda V250. Grd...!!!
Kot sem že v prejšnjem postu rekel, so zame najboljši Francozi. Poglejte si par slikc njihovega motornika serije Z21500... Temu se reče vlak!
Najprej še en hitri vlak - AnsaldoBreda V250. Grd...!!!
Kot sem že v prejšnjem postu rekel, so zame najboljši Francozi. Poglejte si par slikc njihovega motornika serije Z21500... Temu se reče vlak!
LPB
Posebej zanimivi so bili na sejmu Poljaki. PESA je predstavila dva motornika in sicer enega elektro - ED74, malo nižje pa še dizelskega, s katerim so zmagali na razpisu v Italiji in ga boste lahko kmalu videli tam nekje okrog Barija - ATR 220...
LPB
Kakor koli že, še vedno ima duh po rusih. Zanimiva odločitev Italijanov.bojan napisal/-a:Posebej zanimivi so bili na sejmu Poljaki. PESA je predstavila dva motornika in sicer enega elektro - ED74, malo nižje pa še dizelskega, s katerim so zmagali na razpisu v Italiji in ga boste lahko kmalu videli tam nekje okrog Barija - ATR 220...
http://www.hamradio.si/~s51qa/reportaze ... 53_800.jpg
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Še nekaj drugih... Nov nemški DB 440 - "Coradia Lirex", Alstom:
Siemensov, oziroma OeBBjev RailJet. Mnenja so deljena. Pravijo, da je njegova največja prednost nizka cena vzdrževanja. Že vedo?!? Meni ni všeč. čeprav moram reči, da ima zelo lepo notranjo opremo.
Za konec o motornikih pa še zanimiv Stadler, ki je bil predstavljen zaradi tega, ker so vanj vgradili simulator za učenje strojevodij. Na vetrobransko steklo so namontirali velik display, software pa poskrbi, da vse deluje tako kot mora. Prenosna zadeva torej...
V tretjem delu pa bomo pogledali lokomotive
Siemensov, oziroma OeBBjev RailJet. Mnenja so deljena. Pravijo, da je njegova največja prednost nizka cena vzdrževanja. Že vedo?!? Meni ni všeč. čeprav moram reči, da ima zelo lepo notranjo opremo.
Za konec o motornikih pa še zanimiv Stadler, ki je bil predstavljen zaradi tega, ker so vanj vgradili simulator za učenje strojevodij. Na vetrobransko steklo so namontirali velik display, software pa poskrbi, da vse deluje tako kot mora. Prenosna zadeva torej...
V tretjem delu pa bomo pogledali lokomotive
LPB
No, saj sem rekel, da so mnenja deljena. Tako zaradi principa kot zaradi oblike. Meni, recimo, ni všeč. Prav tako nemški vlaki. Saj so v redu, da ne bo kdo mislil, ampak so tako... dolgocajtni!!! In potem so tu Francozi, ki imajo pač malce drugačno filozofijo. Kar Brižite poglejte pa boste vedeli kaj imam v mislih. Tako po tehnologiji kot po dizajnu so čisto v drugem svetu.Dino S napisal/-a:Men pa je RailJetov vlak eden izmed najlepših potniških kompozicij... Drugače pa imajo Francozi res najlepše vlake!
Bil bi vesel, če bi se bilo kaj od tu predstavljenega našlo na naših železnicah- jaja sej vem da sanjam
No ja, sicer pa kdor me pozna me morda ne jemlje čisto resno... Vozim namreč Citroena...
Oprosti moji nevednosti... kaj bi bilo msž???Nejc napisal/-a:Živ
A so msž tud kej predstavlale????
Lp Nejc
LPB
bojan, upam da apeliraš na Nejca, z nickom @desiro, in ne name... Sam sem se toliko vmešal, da sem kolegu obrazložil, da mi praktično nimamo kaj iskati (kar se tiče razstavljanja) na sejmu.bojan napisal/-a:Nič hudega Nejc. Ja, v bistvu gre za sejem proizvajalcev železniške opreme. Same železnice, ali kako bi rekel, so tukaj bolj v vlogi tistih, ki jih ta oprema zanima.
Važno da se zastopimo... press