Pozdravljeni,
ko sem objavil fotko na zeljeznice.net, je bilo takoj nekaj všečkov.
Dobil pa sem tudi odgovor takratnega prometnika iz glavnega kolodvora u Zagrebu:
"On je taj vlak vidio samo u prolazu,a ja sam radio kao prometnik u ZG G.K. kad je taj vlak DMV serije 711 tzv."Cokoladni" zbog boje vozio EMONU Exp. i od VI mj. 78. ARENA Exp. do Zagreba i nazad.Dolazio u Zagreb ujutro oko 8 sai na I peron i vracao se iz Zagreba popodne u 16 sati sa I perona.Sjecam se dobro ove stjuardese,sve su one po dolasku u ZG dolazile u Prometni ured da ovjere Vozni list i uvjek su castile cokoladnim bombonima.Hvala ti za sliku."
link: https://www.zeljeznice.net/forum/index. ... ent=732833
pozdrav
Darko
Poziranje ob/na lokomotivah in vlakih
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9513
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Poziranje ob/na lokomotivah in vlakih
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9513
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Poziranje ob/na lokomotivah in vlakih
Pozdravljeni,
seveda pa je @Dolfe že dolgo od tega napisal povzetek o "Bajaderi" v temi "711":
Dolfe napisal/-a:
Malce osvežitve o že pozabljeni temi.
DMG 711 so bili narejeni v letih 1969/70, v rjavi-beli barvni shemi, z rjavim interierjem in z ladijskim ležečim pogonskim agregatom.
V letih 1970 do 1979 je ta DMG 711 vozila med drugim tudi par vlakov na relaciji Ljubljana - Beograd, z imenom "Emona Express".
MMG, v sezoni je omenjeni DMG 711 vozil celo na relaciji Ljubljana - Split. Ravno tako je bil uporabljen za "izletniške vlake" domala po celi takratni YU in še celo po Italiji.
V letih 1978/79 je bilo konec rjavo - bele zgodbe. Vse garniture so odpeljali v Nemčijo, kjer so jih prebarvali v zeleno-belo barvno kombinacijo, zamenjali stare dizel motorje z novimi Mercedesovimi, in spremenili notranjost "v zeleno". Med drugim je vsaka garnitura dobila še konferenčni salon, ki ga poprej ni bilo. Tako je nastal "zeleni poslovni vlak", ki si je naredil prekrasen image.
Med drugim je vozil tudi kot "Arena" na relaciji Pula - Ljubljana - Zagreb, Ljubljana - Maribor - Murska Sobota in izlete v Benetke, ter San Marino. Pa še kaj bi se našlo.
Kot "zelenec" je vozila DMG 711 v zakupu JAT-a, na relaciji Ljubljana - Zagreb (Podgorica), kjer je zagrebško letališče. To je bilo v letih 1986 do približno 1989.
Še malce o "Sava Express" .
Ker je bila vedno prisotna ribarija med republiškimi ŽTO-ji, v okviru JŽ, kot "Zelenec" ni več vozil v Beograd. Kot alternativo so sestavili "Poslovni vlak" imenovan "Sava Express" s klasičnimi pullman vagoni 1. razreda. Iz Ljubljane je vozil ta vlak v sestavi treh vagonov (temno modre barve in z rdeče - plišastimi žametnimi sedeži), ter bifejem. Številka tega vlaka je bila 101/100. V Zagrebu se je ta vlak, 0z. vagoni združili z hrvaškimi in srbskimi, ravno take barve. Vse skupaj je potem nadaljevalo pot v Beograd in nazaj do Zagreba, oz. Ljubljane.
Menim da bi bilo zelo zanimivo prebrati @Florjanovo kronologijo, oz. opis dogodkov okrog predelave DMG 711. Iz prve roke bi izvedeli marsikaj.
lp
Dolfe
Seveda pa "zelenec" še kar vozi: https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... mali_krog/
pozdrav
Darko
seveda pa je @Dolfe že dolgo od tega napisal povzetek o "Bajaderi" v temi "711":
Dolfe napisal/-a:
Malce osvežitve o že pozabljeni temi.
DMG 711 so bili narejeni v letih 1969/70, v rjavi-beli barvni shemi, z rjavim interierjem in z ladijskim ležečim pogonskim agregatom.
V letih 1970 do 1979 je ta DMG 711 vozila med drugim tudi par vlakov na relaciji Ljubljana - Beograd, z imenom "Emona Express".
MMG, v sezoni je omenjeni DMG 711 vozil celo na relaciji Ljubljana - Split. Ravno tako je bil uporabljen za "izletniške vlake" domala po celi takratni YU in še celo po Italiji.
V letih 1978/79 je bilo konec rjavo - bele zgodbe. Vse garniture so odpeljali v Nemčijo, kjer so jih prebarvali v zeleno-belo barvno kombinacijo, zamenjali stare dizel motorje z novimi Mercedesovimi, in spremenili notranjost "v zeleno". Med drugim je vsaka garnitura dobila še konferenčni salon, ki ga poprej ni bilo. Tako je nastal "zeleni poslovni vlak", ki si je naredil prekrasen image.
Med drugim je vozil tudi kot "Arena" na relaciji Pula - Ljubljana - Zagreb, Ljubljana - Maribor - Murska Sobota in izlete v Benetke, ter San Marino. Pa še kaj bi se našlo.
Kot "zelenec" je vozila DMG 711 v zakupu JAT-a, na relaciji Ljubljana - Zagreb (Podgorica), kjer je zagrebško letališče. To je bilo v letih 1986 do približno 1989.
Še malce o "Sava Express" .
Ker je bila vedno prisotna ribarija med republiškimi ŽTO-ji, v okviru JŽ, kot "Zelenec" ni več vozil v Beograd. Kot alternativo so sestavili "Poslovni vlak" imenovan "Sava Express" s klasičnimi pullman vagoni 1. razreda. Iz Ljubljane je vozil ta vlak v sestavi treh vagonov (temno modre barve in z rdeče - plišastimi žametnimi sedeži), ter bifejem. Številka tega vlaka je bila 101/100. V Zagrebu se je ta vlak, 0z. vagoni združili z hrvaškimi in srbskimi, ravno take barve. Vse skupaj je potem nadaljevalo pot v Beograd in nazaj do Zagreba, oz. Ljubljane.
Menim da bi bilo zelo zanimivo prebrati @Florjanovo kronologijo, oz. opis dogodkov okrog predelave DMG 711. Iz prve roke bi izvedeli marsikaj.
lp
Dolfe
Seveda pa "zelenec" še kar vozi: https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... mali_krog/
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Poziranje ob/na lokomotivah in vlakih
Skoda da neregistrirani ne moremo videtiželezocestnik napisal/-a: ↑24.12.2023, 16:30 link: https://www.zeljeznice.net/forum/index. ... ent=732833
Uf to kronologijo predelav bi bilo pa noro pogledati/prebrati...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Poziranje ob/na lokomotivah in vlakih
Ne Podgorica, ampak Velika Gorica (=najbližja železniška postaja zagrebškem letališču Pleso)železocestnik napisal/-a: ↑24.12.2023, 17:07 Kot "zelenec" je vozila DMG 711 v zakupu JAT-a, na relaciji Ljubljana - Zagreb (Podgorica), kjer je zagrebško letališče. To je bilo v letih 1986 do približno 1989.
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU