Vozni red 2024/25

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4159
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a: 11.07.2024, 11:21 Kopalni bo ostal na stari progi. Razen, če se bo po odprtju 2. tira (ko ne bo več krize s kapaciteto proge in "infrastrukturnih omejitev"), ukazalo Madžarom, da peljejo do Kopra svoj lasten vlak (kot do Splita) po stari progi,

Ampak samo do odprtja 3. tira, ko bodo (upam [-o< ) prvega od Prešnice do Bivja razmontirali in zgradili kolesarsko stezo (bo videla definitivno več potnikov, kot pa je železniških potnikov ki potrebujejo prav to traso - torej lokalni potniki iz krajev ob trasi prvotnega tira).


TGV Lyria napisal/-a: 11.07.2024, 12:42 Do Pule ne bo šlo, ker HŽ nima lokomotiv v Istri, celo za splitsko progo jim včasih primanjkujejo.

Kaj pa SŽ Regani? Nekaj ji še imamo, glede na to da vozijo po Međimurju najbrž ni problema z dovoljenjem za vožnjo po omrežju HŽ, tudi nekaj strojevodij z licenco za Istrsko progo imamo, ni hudič da ni kdo izmed njih tudi licenciran za Regana?
LP, Metod
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4353
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Če jim narediš remotorizacijo, potem imajo malo možnosti. Da bi jih pa vpregel za tri vagone in imel petkrat več stroškov napram mlinčku Flirt, je pa precej preveč. To so žejne mašine.

Za ličko progo ima HŽ trenutno jasno pravilo. Količina vagonov je lahko takšna, da bo ena ličarka dovolj. To je tudi eden izmed razlogov, da ni poljskih vagonov v Split. Nočni laki za Split so že na maksimalni obremenitvi lokomotive. Sedaj bo kdo rekel zakaj takšno pravilo? Ja zaradi zelenega prehoda na trgu primankuje močnih dizlov. Proizvajalci zaradi politike več ne upajo narediti nov model. Madžari, Romuni, Poljaki so obupani. Rabijo, ampak na trgu ni kaj močnega in mlajšega od 30 let. Ostane samo Stalder, kjer pa ga evropska agencija "zavira". Traxxe 3 so v Sloveniji že odobrili, letečega balkanca še vedno ne.
610-101
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 30
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

[/quote]Ampak samo do odprtja 3. tira, ko bodo (upam [-o< ) prvega od Prešnice do Bivja razmontirali in zgradili kolesarsko stezo [/quote]

še ena neumnost nekje na nivoju ukinitve proge velejnje-koroška ali pa ljubljanskega tramvaja. staro progo bi komot lahko ohrani za večjo pretočnost proti kopru
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Re 4/4 napisal/-a: 11.07.2024, 14:22 Če jim narediš remotorizacijo, potem imajo malo možnosti. Da bi jih pa vpregel za tri vagone in imel petkrat več stroškov napram mlinčku Flirt, je pa precej preveč. To so žejne mašine.
Ok, kaj pa Dzure? Kot vem so v daljni preteklosti zvozile kaksen potniski vlak, kot receno za dva, tri vagone verjetno nebi bil problem?
mkx napisal/-a: 11.07.2024, 13:25 Ampak samo do odprtja 3. tira, ko bodo (upam [-o< ) prvega od Prešnice do Bivja razmontirali in zgradili kolesarsko stezo (bo videla definitivno več potnikov, kot pa je železniških potnikov ki potrebujejo prav to traso - torej lokalni potniki iz krajev ob trasi prvotnega tira).
Jaz tudi upam da izvirne proge ne ukinejo, zares se mi tudi uvajanje kolesarskih stez na bivsih trasah zdi bedarija. Saj so super za vozit, ampak povsod bi raje videl progo. Rentabilnost gor / dol, vseeno se mi zdi da je to neka temeljna infrastruktura ki bi morala ostati in biti vzdrzevana. Razumem, da to stane, ampak ze ce pogledamo proge jesenice - planica, dravograd - velenje, brezovica - vrhnika,... ma ubistvu vse ki so ukinjene, bi sedaj po mojem mnenju prisle se kako prav. Je pa res da gledam na to skozi roznato-zašmirana ocala zelezniskih ljubiteljev :lol:
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
610-101
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 30
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

Ok, kaj pa Dzure? Kot vem so v daljni preteklosti zvozile kaksen potniski vlak, kot receno za dva, tri vagone verjetno nebi bil problem?
poleti bi šlo, pozimi pa odpade
610-101
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 30
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

Jaz tudi upam da izvirne proge ne ukinejo, zares se mi tudi uvajanje kolesarskih stez na bivsih trasah zdi bedarija. Saj so super za vozit, ampak povsod bi raje videl progo. Rentabilnost gor / dol, vseeno se mi zdi da je to neka temeljna infrastruktura ki bi morala ostati in biti vzdrzevana. Razumem, da to stane, ampak ze ce pogledamo proge jesenice - planica, dravograd - velenje, brezovica - vrhnika,... ma ubistvu vse ki so ukinjene, bi sedaj po mojem mnenju prisle se kako prav. Je pa res da gledam na to skozi roznato-zašmirana ocala zelezniskih ljubiteljev
glede na situacijo na primorski AC bi bilo celo dobro narediti kako študijo na smiselnost vrnitve proge, ker verjamem da bi bila rentalilna iz potniškega smisla. jesenica-planica bi se realno enkrat letno uporabljala.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4159
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a mkx »

Anzee napisal/-a: 11.07.2024, 16:18
mkx napisal/-a: 11.07.2024, 13:25 Ampak samo do odprtja 3. tira, ko bodo (upam [-o< ) prvega od Prešnice do Bivja razmontirali in zgradili kolesarsko stezo ...
Jaz tudi upam da izvirne proge ne ukinejo, zares se mi tudi uvajanje kolesarskih stez na bivsih trasah zdi bedarija. Saj so super za vozit, ampak povsod bi raje videl progo.

Kar se ostalih prog tiče - posebej Jesenice-Trbiž, trasa Velenje-Dravograd je bila deloma zelo ovinkasta in za moderni čas neprimerna - se strinjam, ukinitev je bila napaka. Pri progi Divača-Koper pa je situacija drugačna, proga bo še naprej obstajala, le po drugi trasi. In stara trasa (kot konkretna trasa) ima pomen samo za redke potnike iz krajev neposredno ob trasi (ki so sedaj že itak navajeni na avtobusni prevoz) ter turiste (ki bodo med vožnjo po 2TDK prikrajšani za vedute iz vlaka). Ampak bolj zagrizeni turisti bodo imeli še mnogo boljše poglede če bodo po isti trasi šli lepo počasi z biciklom.
LP, Metod
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1438
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

IC 311/310 je sprembe številka vlak 251/250
bo vozi iz Ljubljane za Graz in Ljubljane in sestave serija vrsta bo 510 !

sestave vagon MAV bo vozi samo Graz-Budapest-Graz.


1415/1415 bo novo vozni red do 14.julij.2025 preko v MB in Graz , zaradi zapora proga v Avstrijo ..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Anzee »

610-101 napisal/-a: 11.07.2024, 17:21 poleti bi šlo, pozimi pa odpade
Presvoh elektricni generator za gretje?
610-101 napisal/-a: 11.07.2024, 17:24 glede na situacijo na primorski AC bi bilo celo dobro narediti kako študijo na smiselnost vrnitve proge
Definitivno! Ze brez zastojev na AC bi povezava po mojem mnenju imela smisel, trasa pa spet ni toliko pozidana...
mkx napisal/-a: 11.07.2024, 18:17 Pri progi Divača-Koper pa je situacija drugačna, proga bo še naprej obstajala, le po drugi trasi. In stara trasa (kot konkretna trasa) ima pomen samo za redke potnike iz krajev neposredno ob trasi
Ja, realno je to vse res...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
038novo
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 28.06.2024, 15:28

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a 038novo »

Džura nima elektricnega generatorja za gretje, včasih je imela parnega.
610-101
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 30
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

038novo napisal/-a: 11.07.2024, 21:48 Džura nima elektricnega generatorja za gretje, včasih je imela parnega.

maš "potniške" pa "tovorne" džure, ampak v praksi so tudi iz "potniških" pobral dol parni generator in se danes uporabljajo samo še za tovor. bolj kot ne eedina situacija da boš vidi džuro s potniškim vagonom je izpit za strojevodje
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4159
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a mkx »

038novo napisal/-a: 11.07.2024, 21:48 Džura nima elektricnega generatorja za gretje, včasih je imela parnega.
Se čisto strinjam, da lokomotiva brez električnega generatorja za potniške vagone nima kaj početi na potniškem vlaku. In na vlaku v Istro to ne bi šlo niti poleti (srčno upam, da časi neklimatiziranih vagonov kaj kmalu nepreklicno minejo).
Sicer pa v prometu že dolgo ni vagonov, ki bi imeli parno gretje, tako da tudi če parnih generatorjev še ne bi pobrali z Džur to ne bi nič pomagalo.

Pred leti smo z družino potovali z Optimo do Turčije. Na odseku med Nišem in Dimitrovgradom proga ni elektrificirana, tako da so na vlak pripeli dizla. Tja grede nas je vlekel Kenedi, ki so mu dogradili generator za gretje. Nazaj grede pa nas je vlekla Sutjeska (ŽRS 666-003), ki generatorja nima. Ker je bilo po 1. novembru, smo do Niša (kjer smo spredaj dobili elok serije 441) prezebli do kosti.
LP, Metod
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4646
Pridružen: 28.09.2005, 18:07
Kraj: Primorje

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a igor72 »

mkx napisal/-a: 11.07.2024, 13:25 Ampak samo do odprtja 3. tira, ko bodo (upam [-o< ) prvega od Prešnice do Bivja razmontirali in zgradili kolesarsko stezo (bo videla definitivno več potnikov, kot pa je železniških potnikov ki potrebujejo prav to traso - torej lokalni potniki iz krajev ob trasi prvotnega tira).
Ne ga srat s to kolesarsko no....a si kdo predstavlja spust enga turista iz Črnotič dol, z en par kufri, vozičkom zadej, z otrokom ali psom ali pa tudi brez vsega??...če ne postavijo vsakih 100m hitrostne ovire lahko v Rižani nardijo še en žegen😱
Kaj pa Kozina??...postaja največja periferija Kopra, in še vedno raste, nova proga gre daleč stran, neuporabna....res da vlak potrebuje 1x vec kot avto po AC...ampak 30min pa tudi ni veliko. Koper je ena sama čakalnica na cesti, vse zabasano; in če bi vozili lokalni vlaki Kp-Di bolj pogosto in ob pametnih urah, bi to moralo laufat...
LEP DAN
Igor
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2591
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

igor72 napisal/-a: 15.07.2024, 18:25 Kaj pa Kozina??...postaja največja periferija Kopra, in še vedno raste, nova proga gre daleč stran, neuporabna....res da vlak potrebuje 1x vec kot avto po AC...ampak 30min pa tudi ni veliko. Koper je ena sama čakalnica na cesti, vse zabasano; in če bi vozili lokalni vlaki Kp-Di bolj pogosto in ob pametnih urah, bi to moralo laufat...
A M E N !
Samo dopovej to lokalcem, ki komaj čakajo, da se proga izbriše. Seveda, ko pa od nje nimajo nič razen hrupa in stalnega strahu, da kje kaj iztiri, zagori ali se onesnaži.
Če bi bila dejansko proga v službi prebivalstva, bi bil odnos takoj drugačen.
Ne bi bilo slabo voziti taktnih vlakov Koper - Divača - Sežana, ki bi v Divači imeli navezavo na nekakšne IC/RG Koper - Ljubljana po novi progi. Ampak to je za nas že višja znanost.
andro43
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 83
Pridružen: 17.06.2021, 12:03

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a andro43 »

TGV Lyria napisal/-a: 15.07.2024, 22:28 Ne bi bilo slabo voziti taktnih vlakov Koper - Divača - Sežana, ki bi v Divači imeli navezavo na nekakšne IC/RG Koper - Ljubljana po novi progi. Ampak to je za nas že višja znanost.
V teoriji bi bilo še bolj zanimivo voziti Koper - Divača - Sežana - Trst, saj je za prebivalstvo Kozine, Divače in Sežane le-ta vsaj toliko zanimiv s stališča npr. zaposlovanja kot Koper. Vendar je zelo malo verjetno, da bi dosegli konkurenčen vozni čas.
Je pa treba upoštevati, da ima Kozina 750 prebivalcev, Hrpelje pa slabih 1 000. Pa sta to daleč največji naselji v bližini proge. Žal potnikov več kot za kakšen "šinobus" ne bo, za kaj takšnega je pa žal verjetno predrago vzdrževati progo.
Odgovori