Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1285
Pridružen: 29.03.2009, 18:46

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Nejac »

Ljubitelj napisal/-a: 10.08.2024, 19:36 Sicer je pa proga v žalostnem stanju, večinoma od Šk. Loke/kretnica proti Kranju 30 km/h
Ali se voziš samo med 7. in 15. uro, da si opazil to počasno vožnjo, ki pa mimogrede ni zaradi slabega stanja proge.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4780
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ali se voziš samo med 7. in 15. uro, da si opazil to počasno vožnjo, ki pa mimogrede ni zaradi slabega stanja proge.
Točno, peljal sem se okoli 8 ure zjutraj in nekaj po 2h popoldne. In moram priznati, da vsaj na eni strani (recimo levi proti KR) nisem opazil nikakršnih del na progi ali ob njej, ne vem paj je delal prometnik v Kranju? Lahko poveš, kaj je razlog?
038novo
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 28.06.2024, 15:28

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a 038novo »

Večina počasnih voženj z 30 km/h, kadar le te niso posledica stanja proge, je posledica lanske zadnje delovne nesreče pri Postojni.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1602
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ljubitelj napisal/-a: 11.08.2024, 11:18
Ali se voziš samo med 7. in 15. uro, da si opazil to počasno vožnjo, ki pa mimogrede ni zaradi slabega stanja proge.
Točno, peljal sem se okoli 8 ure zjutraj in nekaj po 2h popoldne. In moram priznati, da vsaj na eni strani (recimo levi proti KR) nisem opazil nikakršnih del na progi ali ob njej, ne vem paj je delal prometnik v Kranju? Lahko poveš, kaj je razlog?
Razlog za omenjeno omejitev 30 km/h je da na travi poleg proge opravljajo dela pa mislim da celo nič povezanega z železnico... ampak od nesreče pri Postojni smo bolj papeški od papeža....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
610-101
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 31
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

desiro napisal/-a: 11.08.2024, 22:05
Ljubitelj napisal/-a: 11.08.2024, 11:18
Ali se voziš samo med 7. in 15. uro, da si opazil to počasno vožnjo, ki pa mimogrede ni zaradi slabega stanja proge.
Točno, peljal sem se okoli 8 ure zjutraj in nekaj po 2h popoldne. In moram priznati, da vsaj na eni strani (recimo levi proti KR) nisem opazil nikakršnih del na progi ali ob njej, ne vem paj je delal prometnik v Kranju? Lahko poveš, kaj je razlog?
Razlog za omenjeno omejitev 30 km/h je da na travi poleg proge opravljajo dela pa mislim da celo nič povezanega z železnico... ampak od nesreče pri Postojni smo bolj papeški od papeža....
glede na to da se še vedno redno najdejo nenajavljene brez znaka delovne skupine na progi bi rekel da smo daleč od papeža
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4780
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

glede na to da se še vedno redno najdejo nenajavljene brez znaka delovne skupine na progi bi rekel da smo daleč od papeža
Bi pripomnil, da če se na progi pojavljajo delovne skupine, ki so nenajavljene in brez znaka, mora biti nekaj hudo narobe v SŽ Infra, ki je pooblaščeni vzdrževalec omrežja in odgovoren tudi za delo zunanjih delovnih skupin. Z nekaj organizacijskimi ukrepi in njihovim doslednim izvajanjem bi lahko hitro bili blizu papeža.....
038novo
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 28.06.2024, 15:28

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a 038novo »

@Ljubitelj zelo dobro razumeš zadeve, predpise, forum...vendar je razlika delo na progi, ali delo ob progi, pa tudi kdo ti informacije podaje, ker ni je danes delovne skupine v sklopu SŽ Infra, katera ne bi tega upostevala...so pa zdesetkani do dna, se pa popolnoma strinjam z @Nejcem.
Prihaja do kratkih stikov v vsej tej igri "Papežev", vendar če imaš za seboj nekaj kilometrov, poznaš in razumeš stvari.
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 30.08.2017, 12:32
Kraj: celje

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a kitak »

038novo napisal/-a: 12.08.2024, 21:04 @Ljubitelj zelo dobro razumeš zadeve, predpise, forum...vendar je razlika delo na progi, ali delo ob progi, pa tudi kdo ti informacije podaje, ker ni je danes delovne skupine v sklopu SŽ Infra, katera ne bi tega upostevala...so pa zdesetkani do dna, se pa popolnoma strinjam z @Nejcem.
Prihaja do kratkih stikov v vsej tej igri "Papežev", vendar če imaš za seboj nekaj kilometrov, poznaš in razumeš stvari.
S tem da vzdrževalne skupine SV službe ne uporabljamo progovnega opozorilnika.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1602
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a desiro »

610-101 napisal/-a: 12.08.2024, 12:47 glede na to da se še vedno redno najdejo nenajavljene brez znaka delovne skupine na progi bi rekel da smo daleč od papeža
Ne vem kako lahko v Avstriji funkcionira delovna skupina z lastnim varovanjem, ter redno hitrostjo mimo delovišča brez da bi strojevodja oddal pisk... če piskaš pa vsi v isti sekundi dvignejo roko... da ti dajo vedeti da so te opazili. Pa se nobenega ne povozi...

Pa le kako se lahko čez provizorje v krivini na katerih je nadvišanje ene izmed tirnic vozi 110 km/h pri nas pa 30 km/h in se nadvišanje znulira že v loku pred provizorjem...

Da ne omenjamo planiranih zapor enega tira in tega da pri nas vlaki čakajo po 4 ure pred zaporo v Avstriji pa na lokaciji kjer je več prometa (Graz Gbf - Gratwein) max 30 min...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
nejko077
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 133
Pridružen: 02.12.2012, 11:37
Kraj: Medvode

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a nejko077 »

V Medvodah stoji 16 vagonov tolčenca. To vrjetno ni povezano z obnovo ali pač?

Slika

Slika




Lp
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Vceraj se je zacelo, par fotk narejenih zgodaj popoldne..
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


in se nekaj danes zjutraj, se predno so prispeli delavci..
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Trenutno ni vec tirnic med Npr Litostrojska in nekje do poligona Tiki, danes bodo vrjetno vrgli ven se ta odsek do cepisca s kamnisko progo, ob priliki naredim se kaksno fotografijo
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Nekaj od danes, 23.8.2024, zjutraj...

Kar velik kup starega tolcenca na cepiscu gorenjske in kamniske proge
Slika

Ali bodo od tu naprej se rihtali ali bo to zakljucek te prenove ne vem, je pa to malce naprej od Us za Lj-Siska
Slika

Dela na Npr Verovskova. So konkretno zaprli prehod za pesce in kolesarje, ceprav bi zares lahko naredili kaksen obvoz..
Slika

Zjutraj je bil novi tolcenec do 567,9km
Slika

Slika

Novi tiri pa segajo malce po Npr na Magistrovi
Slika

Slika

Pogled proti Ljubljani
Slika

In proti gorenjski
Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Proga kot kaze ze spojena nazaj, prva runda tolcenca zasuta cez pragove..
Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4780
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Lepo, da so se lotili dela, toda ko človek vidi, da je največji stroj en navaden bager se malo zgrozi vedoč, da se to v vsej naši okolici dela strojno s posebnimi vlaki, ki za svojim ciklom dela, tipično reda 1-1,5 km, zapuste normalno prevozno progo.... Imam občutek, da se je pred 50-60 leti uporabljalo več mehanizacije....
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Ja neke prou konkretne mehanizacije res ni bilo videt.. mozno pa, ker je veliko gradbisc trenutno, nimajo dovolj razpolozljivih kapacitet, drugih izvajalcev se pa "otepajo" :roll:

No, danes so na tirih ze vecji stroji..
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Odgovori