Tole zgleda pa kar grdo. Po drugi strani pa srečno, če ne bi bilo te drezine bi se lahko končalo dosti slabše. Verjetno bo kar trajalo kakšen teden, da tole sanirajo (vsaj), morda bo vmes kaj več prometa v smeri Ilirske Bistrice...tamtam napisal/-a: ↑12.12.2023, 5:25 Nesreča v bližini Reke / Vlak je "preletel" postajo in zadel drug vlak:
https://net.hr/danas/hrvatska/sudar-izm ... 4d7a4ace33
Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
V današnji odaji hrvaškega HRT-ja je bilo omenjeno,da bodo vspostavili obvoz čez Šapnjane.Problem imajo zaradi prevoza rude iz Bakaraca,ker je možno natovarjanje samo na vlake.
<Želežničarski pozdrav!>
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
V Bakarcu ni mogoče nakladanje na vlake niti iz najmanjšega čolna. Luka za razsute tovore Bakar je v Bakarskem zalivu na nasprotnem koncu od Bakarca, zraven naselja Bakar.Problem imajo zaradi prevoza rude iz Bakaraca,ker je možno natovarjanje samo na vlake
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Obnovljeno postajo v katero so dali sedem milijard kron so pa politiki otvorili prejšnji teden, čeprav še sploh ni dokončana, niti ni vklopljen ETCS. Strojevodja mora tako na slepo slediti signalom na postaji, katero prevozi s 100 km/h.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Ne poznam primera, zato ne morem komentirati dotične situacije. Bi te pa povprašal kaj je narobe glede sledenja/upoštevanja signalov. Z upoštevanjem signalov se odvija mnogo prometa, saj ni vsepovsod ETCS-ja. Nenazadnje se tudi pri nas po delih kjer je že vgrajen ETSC vozi še na star način (vsaj SŽ), ne vem pako je z privatniki.
Tine
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Nič ni narobe s sledenjem signalov ... dokler varnostne naprave delujejo. In kar se tega tiče se naš ETCS ne razlikuje dosti od PZBja, ki je bil v uporabi zadnjih nekaj desetletij. Če pa prav razumem @Re4/4 pa se implicira, da ETCS kot varnostni sistem ni bil aktiven na postaji (pa tudi kakšen drug ne?) in bi to lahko pomenilo, da ob spregledu strojevodje varnostni sistem tega ne popravi (in je zato lahko nesreča hujša).Tin€ napisal/-a: ↑06.06.2024, 21:34Ne poznam primera, zato ne morem komentirati dotične situacije. Bi te pa povprašal kaj je narobe glede sledenja/upoštevanja signalov. Z upoštevanjem signalov se odvija mnogo prometa, saj ni vsepovsod ETCS-ja. Nenazadnje se tudi pri nas po delih kjer je že vgrajen ETSC vozi še na star način (vsaj SŽ), ne vem pako je z privatniki.
LP, Metod
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Nacionalne varnostne naparve ali VNPN (prevoz rdečega signala) na tej postaji ni več Torej tam ni ničesar razen slignala, ETCS pa še ni v pogonu, ker ga bodo vklopili hkrati z odsekom. Če bi bila varnostna naprava, bi strojevodji piktogram javil da ima potniški vlak rdečo. Izvoz bi bil dovoljen do max 40 km/h, tako pa mu je uspelo s 60 km/h, prednl je opazil napako. Če bi pa imeli še VNPN, bi pa še tovorni vlak lahko pravočasnl ustavil. Strojevodje na Češkem večkrat pravijo da so označbe sprememb slabe, kar potrjuje tudi inšpektor, upravljalec pa da je vse skladno z zakonom. Leta nazaj je iztiril tovorni vlak, ker ni bilo označbe na terenu za počasno voźjo. Pričanje strojevodje Pendolina na sodišču je potrdilo to dovnemo. Takrat je strojevodja Penodlina imel srečo, da je opazil in pravočasno reagiral. V tem primeru je bil tisti dan vse drugače zastavljeno.
Tin€, praktično nihče ne vozi na ETCS v Sloveniji, ker je motenj preveč. Kaj pa je narobe? V teoriji nič, praktično pa je bil podoben vzrok tudi lani v Beljaku. Traxx je imel okvaro in pravilnik veleva da lahko ima hitrost do 100 km/h, ob strogem sledenju signalov. Pa je vseeno bil bum in tresk. Na Češkem je incidentov s potencialnim naletom, kjer se vlaka ustavita na razdalji par 100 odločno preveč. Torej imajo sistemski problem.da se na čeških železnicah pogosto ustvarja okolje, ki povečuje tveganje za nesreče. Sredina nesreča kaže tudi druge nepravilnosti v primerjavi z običajnim stanjem. Vlak RegioJet je bil mednarodni vlak ki ima običajno prednost pred drugimi vlaki na poti. Poleg tega je tovorni vlak vozil po tiru, ki se uporablja v Pardubicah za vožnjo v nasprotni smeri.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
@ Re 4/4, hvala za razlago, pa vem nekaj novega. To da sta pa v Sloveniji dva vzporedna sistema vem, hvala bogu da je tako in je varnost na večjem nivoju.
Hvala tudi za link do posnetka.
Hvala tudi za link do posnetka.
Tine
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Na Slovaškem mednardoni vlak trčil v avtobus. Trenutno šest mrtvih.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Italija danes, kjer so v nesrečo bili udeležni trije vlaki.
Vlak z žitom (praznina za Opčine) je oplazil sklep konjtenerskega vlaka, nesrečni potnik Caravaggio, pa je naletel na kontejner, ki je padel iz vagona.
Vlak z žitom (praznina za Opčine) je oplazil sklep konjtenerskega vlaka, nesrečni potnik Caravaggio, pa je naletel na kontejner, ki je padel iz vagona.
- leteči vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2588
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Nesreča S-bahn in tovornega vlaka v kraju Sattendorf pri Osojskem jezeru na Koroškem.
Več na: https://kaernten.orf.at/stories/3273623/
Več na: https://kaernten.orf.at/stories/3273623/
Aljaž
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Še video iz kabine nesrečnega Caravaggia v Milanu.
https://video.corriere.it/milano/treno- ... 6a4bf33xlk
https://video.corriere.it/milano/treno- ... 6a4bf33xlk
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
https://www.24ur.com/novice/tujina/v-tr ... vanih.html
Nesreča na češkem.
pa ce vprasas 24ur po novem vlakovodje vozijo vlake, pa na češkem majo tudi stop znake na železnici...
Nesreča na češkem.
pa ce vprasas 24ur po novem vlakovodje vozijo vlake, pa na češkem majo tudi stop znake na železnici...