Novi potniški vagoni
Re: Novi potniški vagoni
A je kej novega glede vagonov?
Re: Novi potniški vagoni
Rok za prijavo se je iztekel danes, zaradi tipa postopka ne bomo vedeli kdo oz. če sploh kdo se je prijavil do objave odločitve o javnem naročilu. V primeru tovornega prometa (30 lokomotiv), je bila le ta objavljena v približno mesecu in pol. Če se ni prijavil nihče, bo objava sledila kar hitro (kot v primeru propadlega razpisa za 4 lokomotive). Tako da, če ne bo informacij preko drugih virov bo potrebno počakati.
Re: Novi potniški vagoni
No pa da vidimo kdo se je upogumil. Siemens, Cegielski ali Astra. Po mojem občutku bodo posel dobili poljaki.
Lp
Lp
Re: Novi potniški vagoni
zgleda se je nekdo prijavil vprašanje samo kdo?zmprizma napisal/-a: ↑01.08.2024, 14:06 Rok za prijavo se je iztekel danes, zaradi tipa postopka ne bomo vedeli kdo oz. če sploh kdo se je prijavil do objave odločitve o javnem naročilu. V primeru tovornega prometa (30 lokomotiv), je bila le ta objavljena v približno mesecu in pol. Če se ni prijavil nihče, bo objava sledila kar hitro (kot v primeru propadlega razpisa za 4 lokomotive). Tako da, če ne bo informacij preko drugih virov bo potrebno počakati.
predvidevam da vsaj simens
Re: Novi potniški vagoni
MAGYAR VAGON VASÚTI KFT edini ki se je prijavil na razpis
https://www.enarocanje.si/#/pregled-odlocitev/142288
https://www.enarocanje.si/#/pregled-odlocitev/142288
Re: Novi potniški vagoni
Ojoj.610-101 napisal/-a: ↑14.10.2024, 14:17 MAGYAR VAGON VASÚTI KFT edini ki se je prijavil na razpis
https://www.enarocanje.si/#/pregled-odlocitev/142288
Re: Novi potniški vagoni
Uuhhh...no to pa je presenečenje!610-101 napisal/-a: ↑14.10.2024, 14:17 MAGYAR VAGON VASÚTI KFT edini ki se je prijavil na razpis
https://www.enarocanje.si/#/pregled-odlocitev/142288
Na koncu sta ravno "najmanj verjetna", ki sta zdaj oba združena v Magyar Vagon, dobila razpis!TGV Lyria napisal/-a: ↑29.03.2024, 12:52 Če si ustvarimo seznam možnih kandidatov (od najbolj verjetnega proti najmanj verjetnemu):
- SIemens
- Škoda Vagonka, ampak ta gre lahko v konzorcij s Siemensom (kar verjetna zadeva) ali pa s kom drugim, npr. Titagarh-Firema kot so to naredili za nove italijanske nočne vagone.
- ŽOS Vrutky
- CAF
- H. Cegielski FPS Poznan
- MAV-START Zrt. Szolnoki Járműjavító
- Magyar Vagon (bivši TMH Hungary)
V bistvu kar zelo dobra novica; dobili bomo nekaj v stilu Citadelle (Bbdpmz), klasične vagone in NE nedeljivih garnitur, kar pomeni poljubno kombiniranje in boljšo odpornost na okvare. Hkrati pa...
...pa smo dobili odgovor, kdo je stal za tem vprašanjem.Re 4/4 napisal/-a: ↑04.06.2024, 10:52Aje @TGVLyria in ostali poznavalci. Kdo?1. Ali je mogoče uporabiti 1 univerzalni sestav vagonov namesto 5 sestavov, ki so sestavljeni iz 4 vagonov dveh tipov?
- 1. tip – kombinirani vagon (COMBO) (bistro + PRM + prostor za sprevodnika + univerzalna WC-kabina): 12 sedežev 2. razreda, 3 mesta za invalidske vozičke in 6 mest za prehranjevanje.
- 2. tip – potniški vagon: 15 sedežev 1. razreda, 58 sedežev 2. razreda (od tega 4 zložljivi sedeži ali 4 sedeži z možnostjo pritrditve koles) in 2 standardni WC-kabini.
Sestav sestavljajo 3 potniški vagoni in 1 kombinirani vagon. Skupaj v sestavu:
- 45 sedežev 1. razreda
- 186 sedežev 2. razreda (12 od njih je zložljivih)
- 12 sedežev z možnostjo pritrditve koles
- 3 sedeži za potnike na invalidskih vozičkih
- 6 standardnih WC-kabin
- 1 univerzalna WC-kabina
- 1 bistro
- 6 mest za prehranjevanje
- 1 prostor za sprevodnika
1 Naročnik dopušča možnost predlagane rešitve enega sestava, sestavljenega iz štirih vagonov/vagonskih enot, pod pogojem, da zadosti največji sedežni kapaciteti izmed obeh sestavov ter najmanj tehničnim zahtevam obeh sestavov. Pri konfiguraciji sestava morajo biti upoštevani vsi veljavni standardi in TSI ter zahteve za države, za katere se pridobiva obratovalno dovoljenje.
2. С1. Zahtevane lastnosti
- Ali je dovoljeno širino koša vagona povečati z 2,825 mm na 2,835 mm?
- Ali je dovoljeno višino vagona povečati s 4.050 mm na 4.150 mm?
2. Naročnik dopušča podlagano možnost v kolikor je ob tem izpolnjena zakonodaja, tehnične specifikacije, TSI, in direktive, v skladu z razpisno dokumentacijo ter izpolnjeni pogoji držav, za katere se pridobivajo obratovalna dovoljenja brez omejitev ter ob pogoju, da ponudnik pridobi vsa zahtevana obratovalna dovoljenja brez omejitev ter v roku, v skladu z razpisno dokumentacijo.
Naročnik bo rok za oddajo ponudb podaljšal do 1. 8. 2024.
Magyar Vagon je torej dobil to idejo, ki je še boljša od originalne ideje naročnika SŽ PP. Tako bomo namreč dobili 5 vagonov z bistrojem namesto samo dveh.Natančna obrazložitev pomenov ponujenih vagonov IC+AB in IC+COMBO ter shematski prikaz
ponujenih potniških vagonov.«
Re: Novi potniški vagoni
Super, edino nekaj mi ne gre povsem v račun:
Ali to v praksi pomeni, da bo imel sestav 3 oddelke 1. razreda s po 15. sedeži?2. tip – potniški vagon: 15 sedežev 1. razreda, 58 sedežev 2. razreda (od tega 4 zložljivi sedeži ali 4 sedeži z možnostjo pritrditve koles) in 2 standardni WC-kabini.
Sestav sestavljajo 3 potniški vagoni in 1 kombinirani vagon.
Re: Novi potniški vagoni
Pa malo deviacije pri število mest za restavracijo. A niso hoteli vsaj 15 mest za sedeti? Ne vem lih kako bo 6 mest + bistro šel za Emono. Razen če ne naredijo tistih 12 sedežev dejansko z mizo. Ker glede na to koliko prometa na avstrijski strani mora najemnik restavracije narediti, da se mu zadeva splača, dvomim. Razen če se bo šlo v ukinitev restavracije in bo zgolj bistro s prigrizki in kakšnimi pogrej&pojej in cup nuddeln varianta mikrovalovke.
Re: Novi potniški vagoni
Ja. V bistvu bo vsak sedežni vagon imel tudi 1. razred. Ker pa ne gre za nedeljive sestave, lahko te vagone poljubno kombiniraš.
12 sedežev zna biti v dveh kupejih.sierra5 napisal/-a: ↑14.10.2024, 16:25 Pa malo deviacije pri število mest za restavracijo. A niso hoteli vsaj 15 mest za sedeti? Ne vem lih kako bo 6 mest + bistro šel za Emono. Razen če ne naredijo tistih 12 sedežev dejansko z mizo. Ker glede na to koliko prometa na avstrijski strani mora najemnik restavracije narediti, da se mu zadeva splača, dvomim. Razen če se bo šlo v ukinitev restavracije in bo zgolj bistro s prigrizki in kakšnimi pogrej&pojej in cup nuddeln varianta mikrovalovke.
Tukaj je plan podobnega "Combo" vagona poljskih železnic standarda UIC-Y. Zdaj pa si zamisli 2 metra daljši vagon, kjer je namesto tistega sedežnega prostora v sredini ter prostora za kolesa kuhinja in jedilni prostor. Dobiš točno to, kar naj bi bil naš "Combo" vagon. Verjetno gre kaj več kot samo 6 mest v bistro.
Re: Novi potniški vagoni
Juhuuu
Re: Novi potniški vagoni
Jaz samo upam da bodo se malo potrudili pri izdelavi. Ker IC+ vagoni niso ravno na standardu. Na videu okoli 12 minte se vidi kakovost izdelave. https://youtu.be/0NJfWmVS67c?si=Hl5MR3It58dsHNbP
Re: Novi potniški vagoni
No ja, če je takim videom verjeti 100%... Konec koncev vozita dnevno dva IC+ vagona po Sloveniji (eden v Citadelli in eden v Dravi), in po izkušnjah nista slaba. Plus vse do Hamburga in Varšave jih pošiljajo.Kcin2000 napisal/-a: ↑31.10.2024, 8:27 Jaz samo upam da bodo se malo potrudili pri izdelavi. Ker IC+ vagoni niso ravno na standardu. Na videu okoli 12 minute se vidi kakovost izdelave. https://youtu.be/0NJfWmVS67c?si=Hl5MR3It58dsHNbP
Re: Novi potniški vagoni
Se mi zdi zelo subjektivno mnenje v tem videuKcin2000 napisal/-a: ↑31.10.2024, 8:27 Jaz samo upam da bodo se malo potrudili pri izdelavi. Ker IC+ vagoni niso ravno na standardu. Na videu okoli 12 minte se vidi kakovost izdelave. https://youtu.be/0NJfWmVS67c?si=Hl5MR3It58dsHNbP