Vozni red 2024/25

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2650
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Super zadeva, v stilu nizozemskih železnic, ki imajo podobno objavljeno vrsto vlaka v iskalniku voznega reda. Nekateri bodo seveda spet rogovilili, češ, kaj nam je pa to pomembno (kot takrat pri mapperju).
Edina doslej najdena pomanjkljivost je, da so na bohinjski in koroški progi za dneve vnaprej vsi vlaki napisani kot Fiati, čeprav si tako Goričani kot Mariborčani lastimo po enega Stadlerja. Njegove runde se razkrijejo samo, če iščeš povezavo za isti dan.
610-101
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 65
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

TGV Lyria napisal/-a: 30.12.2024, 17:19 Super zadeva, v stilu nizozemskih železnic, ki imajo podobno objavljeno vrsto vlaka v iskalniku voznega reda. Nekateri bodo seveda spet rogovilili, češ, kaj nam je pa to pomembno (kot takrat pri mapperju).
Edina doslej najdena pomanjkljivost je, da so na bohinjski in koroški progi za dneve vnaprej vsi vlaki napisani kot Fiati, čeprav si tako Goričani kot Mariborčani lastimo po enega Stadlerja. Njegove runde se razkrijejo samo, če iščeš povezavo za isti dan.
isto celje-velenje, kaže fiata da skos vozi
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 798
Pridružen: 11.04.2014, 20:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a andre85 »

https://www.merkur.de/wirtschaft/ruecks ... 57213.html
HŽ ukinja vagone iz Reke za Stuttgart
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1457
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2650
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

RitterVonGhega napisal/-a: 02.03.2025, 16:18 spet vlak IC Arena
https://ljubljanainfo.com/novica/global ... besWDGAZow

lp
Revež bo moral celo pot od Dobove do Pule voziti na dizel. Malo dvomim, da bodo naredili 3 kV verzijo...
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4441
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

V razpisni dokumentaciji Ljubljane ne omenjenjo.
Predmet javne nabave je nabava 5 (pet) elektrodizelskih motornih vlakova za daljinski promet (EDMV DP) te dijelova za agregatnu zamjenu. Vlakovi u cijelosti moraju biti u skladu sa Specifikacijom tehničkih zahtjeva koja je kao prilog 3. sastavni dio ove dokumentacije o nabavi. EDMV DP imaju udobnija sjedeća mjesta, ugostiteljsku uslugu i napredni informacijski sustav za putnike, a voziti će na sljedećim relacijama:
Zagreb Glavni kolodvor – Zadar
Zagreb Glavni kolodvor – Koprivnica – Osijek
Zagreb Glavni kolodvor – Rijeka – Pula (preko Slovenije)
Zagreb Glavni kolodvor – Koprivnica – Varaždin – Čakovec – Kotoriba
Pet garnitur, štiri konkretne relacije, pa tudi niso v prid temu kar omenjajo hrvaški mediji.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 874
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Zanimivo, da imajo tudi v mislih Zadar. Verjetno bo šel skupaj s tistim za Split, potem pa se bosta v Kninu razdelila. Končno bo promet na tej progi ponovno oživel. Sem že mislil, da so za brezveze obnavljali progo. Mislim pa glede na radije ponekod, da bi lahko vlak peljal tam kakšne 90 - 100 km/h?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2650
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 03.03.2025, 9:54 V razpisni dokumentaciji Ljubljane ne omenjenjo.
Predmet javne nabave je nabava 5 (pet) elektrodizelskih motornih vlakova za daljinski promet (EDMV DP) te dijelova za agregatnu zamjenu. Vlakovi u cijelosti moraju biti u skladu sa Specifikacijom tehničkih zahtjeva koja je kao prilog 3. sastavni dio ove dokumentacije o nabavi. EDMV DP imaju udobnija sjedeća mjesta, ugostiteljsku uslugu i napredni informacijski sustav za putnike, a voziti će na sljedećim relacijama:
Zagreb Glavni kolodvor – Zadar
Zagreb Glavni kolodvor – Koprivnica – Osijek
Zagreb Glavni kolodvor – Rijeka – Pula (preko Slovenije)
Zagreb Glavni kolodvor – Koprivnica – Varaždin – Čakovec – Kotoriba
Pet garnitur, štiri konkretne relacije, pa tudi niso v prid temu kar omenjajo hrvaški mediji.
Po domače povedano: mediji spet navijajo neko zgodbo in to v stilu "samo Ljubljana je Slovenija", ker če gre čez Slovenijo, mora iti čez Ljubljano, najljepše mesto na svetu nje :D . Potem ko bo prišla pa uradno tale verzija čez Reko, Pivko in Divačo ven, bo pa jok in stok po medijih in spet nabijanje SŽ na križ v javnosti, ker SŽ so res najslabše, najbolj grozne, najbolj nesposobne... Že videno v primeru Frecce do LJ. Dejansko je ta verzija iz razpisa edina logična, ker pa ja ne bo v Dobovi vžigal motorjev in šel na dizel do Divače. (Ti ti grozna Slovenija, ki imaš 3 kV, najhujša si na celem svetu, čeprav ima pol Evrope isto...)
Edino, kar govori proti tej verziji, je trenutni čas vožnje od Zagreba do Reke in naprej do Pivke. S HŽ avtobusom skozi Učko je hitreje.
vidkrt napisal/-a: 03.03.2025, 11:34 Zanimivo, da imajo tudi v mislih Zadar. Verjetno bo šel skupaj s tistim za Split, potem pa se bosta v Kninu razdelila. Končno bo promet na tej progi ponovno oživel. Sem že mislil, da so za brezveze obnavljali progo. Mislim pa glede na radije ponekod, da bi lahko vlak peljal tam kakšne 90 - 100 km/h?
Zadarsko progo so šele začeli obnavljati. Je pa zelo lepo, da so se za to odločili.
MMG, ne vem kaj dela ta debata pod "Vozni red 2024/25", ker teh zadev ne bo še vsaj do voznega reda 2026/27.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4811
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Predmet javne nabave je nabava 5 (pet) elektrodizelskih motornih vlakova za daljinski promet
ker pa ja ne bo v Dobovi vžigal motorjev in šel na dizel do Divače.
Revež bo moral celo pot od Dobove do Pule voziti na dizel. Malo dvomim, da bodo naredili 3 kV verzijo...
Gledam tole debato in se čudim, kaj pa če je elektrodizelski motorni vlak nastal med novinarskim pisanjem in gre v resnici za dizel-električno garnituro, kakor je naša serija 610.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2650
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: 03.03.2025, 18:14 Gledam tole debato in se čudim, kaj pa če je elektrodizelski motorni vlak nastal med novinarskim pisanjem in gre v resnici za dizel-električno garnituro, kakor je naša serija 610.
Ni. Predmet nabave so bimodalne garniture, verjetno identične tistim, ki jih Končar že gradi za relacijo Zagreb - Split. (Saj menda ni nobenega dvoma, da bo tole tudi dobil Končar, ali pač...)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4811
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Hvala za info
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 807
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a trocken »

Zanimiva ideja Hrvatov glede povezave Zagreba preko Reke do Pule. Mogoče bi morali tudi mi razmišljati o povezavi Nove Gorica in Maribora preko Celovca. Dizel Stadlerji to omogočajo. Smiselna povezava Primorske in (zgornje) Gorenjske in Štajerske preko Koroške. Navezava stranskih prog na glavno v Celovcu, Beljaku in na Jesenicah.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 440
Pridružen: 10.05.2015, 20:05

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a urban120 »

trocken napisal/-a: 03.03.2025, 21:10 Zanimiva ideja Hrvatov glede povezave Zagreba preko Reke do Pule. Mogoče bi morali tudi mi razmišljati o povezavi Nove Gorica in Maribora preko Celovca. Dizel Stadlerji to omogočajo. Smiselna povezava Primorske in (zgornje) Gorenjske in Štajerske preko Koroške. Navezava stranskih prog na glavno v Celovcu, Beljaku in na Jesenicah.
O teh varianti sem tudi jaz že razmišljal.
Relacija
Maribor - Dravograd - Pliberk - Celovec - Rožna dolina - Jesenice - Nova Gorica - Sežana - Trst
Bi bi bila lahko zelo zanimiva. Ne sicer za potnike MB - Trst (Campo Marzio), ampak vmes pa je na voljo zelo veliko zanimivih relacij.
Večinoma je smiselno z dizlom. Šlo pa glih tja pa nazaj v enem dnevu. Izkoriščenost garniture bi bila zelo visoka.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1624
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ker ta končarjeva jajca bodo pa sigurno brez problema dobila obratovalno dovoljenje ane.... nove garniture morajo imeti delujoč sistem ETCS....medtem ko Končar še avtostop naprave nima v smilsu PZB90 ampak neko njihovo verzijo I60... Bo še zanimivo
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
610-101
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 65
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

urban120 napisal/-a: 03.03.2025, 21:37
trocken napisal/-a: 03.03.2025, 21:10 Zanimiva ideja Hrvatov glede povezave Zagreba preko Reke do Pule. Mogoče bi morali tudi mi razmišljati o povezavi Nove Gorica in Maribora preko Celovca. Dizel Stadlerji to omogočajo. Smiselna povezava Primorske in (zgornje) Gorenjske in Štajerske preko Koroške. Navezava stranskih prog na glavno v Celovcu, Beljaku in na Jesenicah.
O teh varianti sem tudi jaz že razmišljal.
Relacija
Maribor - Dravograd - Pliberk - Celovec - Rožna dolina - Jesenice - Nova Gorica - Sežana - Trst
Bi bi bila lahko zelo zanimiva. Ne sicer za potnike MB - Trst (Campo Marzio), ampak vmes pa je na voljo zelo veliko zanimivih relacij.
Večinoma je smiselno z dizlom. Šlo pa glih tja pa nazaj v enem dnevu. Izkoriščenost garniture bi bila zelo visoka.
610 ne more it v trst, nima varnostne naprave za italijo
Odgovori