nekaj se šušlja da se najemne pogodbe ne bo podalšala in se "srbski" regani vračajoRe 4/4 napisal/-a: ↑06.02.2025, 17:55Nobene. Reganov je samo še 12, na trgu pa nimaš pa kaj kupiti, ker je politika že pred časom ustavila razvoj novih dizlov. Naivno upanje da bodo baterije jutri tukaj.
Par Brižit bo izločenih in to bo to. Do izločitve vseh pa bo potrebno še v en nakup vsaj 40 novih. Pa bo spet zmešnjava okoli spreg.![]()
20 novih e. lokomotiv.
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Lahko se špekulira da se "morda" vračajo zaradi tega, ker SKG kupuje pet novih dizelk in še tri manevrke, ali pa so šefi na TP videli v kakšen stanju so ti Regani. Če se vrnejo, so zreli samo še za revizijo, saj pravega servisa dol še videli niso. So pa tudi precej polomljeni. Recimo že španko 001 režejo, da lahko poklapajo ostale španke. O njihovih Vectronih ne bi zgubljal besed. Če je aktivnih pet, je že odlično. Pa še niso prišli do prve revizije. Naj jih potem raje posojajo kot jih posoja ZSSK Cargo. Te dni so ble kar tri v Sloveniji.
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Končna cena ni presenečenje.. Malo čez 5 milijonov brez, oziroma 6.185.399,51 € po lokomotivi z DDV.


Re: 20 novih e. lokomotiv.
Kako misliš kateri model? Obstajajo zgolj DC, AC in MS model, v varianti do 160 ali 200 km/h, s funkcijo Last Mile ali brez. Verjetno je Traxx MS3 F160, CC01C, VR1.5.
F160 = Freight 160 oziroma za SI 140 km/h, zato ker je v registru zaenkrat odobren v Sloveniji za to drugo hitrost.
CC01C = varnostno paket, ki zajema željene države, oziroma bo podpaket tega osnovnega paketa.
VR1.5 = verzija programske opreme, ki dobi evropsko odobritev tudi za ETCS. Zaebkrat je aktualna še VR1.2
F160 = Freight 160 oziroma za SI 140 km/h, zato ker je v registru zaenkrat odobren v Sloveniji za to drugo hitrost.
CC01C = varnostno paket, ki zajema željene države, oziroma bo podpaket tega osnovnega paketa.
VR1.5 = verzija programske opreme, ki dobi evropsko odobritev tudi za ETCS. Zaebkrat je aktualna še VR1.2