ker nikjer nimam možnosti pogledati upravljalnega pulta od kanarčka, me zanima, če ga lahko nekdo slika, po možnosti, da se vidijo napisi funkcij gumbov ipd. Že v naprej se zahvaljujem.

8x 713/715 že razrezi , tudi bo razrezi za Fiat 813/814 v Mariboru, kmalu … žal mi je..Ježko napisal/-a: ↑02.06.2022, 16:50 Baje da je v teh dneh na Ljubljano začela kasacija neaktivnih Kanarčkov. Ima gdo informacijo katere vse garniture v tisti rundi gredo na razrez?
Res je škoda da so dočakali takšno usodo, medtem bolj zastareli in nezanesljivi Fiati še vedno v lepem številu vozijo po slovenskih progah.
Osem pomeni skoraj vse neaktivne DMG serije 713/715. Zanima me, ali so znane zaporedne številke garniturah katere gredo za razrez?RitterVonGhega napisal/-a: ↑02.06.2022, 16:56 8x 713/715 že razrezi , tudi bo razrezi za Fiat 813/814 v Mariboru, kmalu … žal mi je..
bo razrez za to je 713/715-114,110,118,123,119,115,117,127,104,111,121..Ježko napisal/-a: ↑02.06.2022, 17:10Osem pomeni skoraj vse neaktivne DMG serije 713/715. Zanima me, ali so znane zaporedne številke garniturah katere gredo za razrez?RitterVonGhega napisal/-a: ↑02.06.2022, 16:56 8x 713/715 že razrezi , tudi bo razrezi za Fiat 813/814 v Mariboru, kmalu … žal mi je..
Glede Fiatov, mi se zdi da so za razrez predvideni edino originalni 813-0, in tudi nekaj razbitin ki že dolgo čakajo na usodo. Drugače pa, bodo modernizirani in klimatizirani 813-1 dočakali vsaj eno revizijo, ali imam napačne informacije?
Meni je pa ravno originalne serije najbolj skoda, se mi zdi najbolj avtenticna in bi se splacalo vsaj 1 garnituro obdrzati za razne dogodke. Recimo t.i. vinski vlak je ze ena od tega - veliko lepse bi izgledal originalni fiat kot pa moderniziran pografitiran...
Hvala za seznam odpisanih garnitur. Izkazalo se je, da je izvirna napaka bila odločitev da se modernizirajo Fiati, ne pa Kanarčki.RitterVonGhega napisal/-a: ↑02.06.2022, 17:46 bo razrez za to je 713/715-114,110,118,123,119,115,117,127,104,111,121..
že razrez 114,110, ostalo nevem
Fiat 813/814-1xx slabo motori vozi. vedno pokvarjeno in slabo .. bo razrezi ..
To pomeni, da Fiati, kateri so v zadnjih 2-3 letih prišli z modernizacije, po poteku revizije gredo direktno na razrez. Boljše, da se namesto njih naredila revizija nekaj 713/715, bilo bi tudi cenejše kot kompletna modernizacija 813/814 z klimo in novem notranjosti.
Se strinjam, z dodatkom da od vsake serije treba ohraniti vsaj eno garnituro, v podobi čim bližje originalu. Tudi modernizirani Fiat serije 813-1 bo zgledal lepo, če ga se popleska nazaj v oranžno-rumeno barvo iz leta 1988.
Hvala za odgovor. Ali se tudi zna, na katerih vlakih (npr. 3372, 3376...) čez teden redno vozi 713, a na katerih vozi pa 610?
Za sigurno vem samo, da je (zaenkrat) na LP3376 in LP3381 713, na LP3378, LP3380 in LP3387 pa 610. So pa Flirti začeli na tej progi prejšnji mesec, pred tem jih nisem zasledil (razen v času testiranj).Ježko napisal/-a: ↑17.09.2022, 10:40 Hvala za odgovor. Ali se tudi zna, na katerih vlakih (npr. 3372, 3376...) čez teden redno vozi 713, a na katerih vozi pa 610?
Ko sem bil v tem kraju koncem Aprila, vse vlake na relaciji Trebnje - Sevnica so vozili 713, prav tako vse vlake na dolenjski progi, kateri so nadaljevali svojo pot za Sevnico.