ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4371
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Potniških vlakov ni, z novim voznim redom je praktično samo še Beograd - Novi Sad in Barac. V bistvu naredili niso nič, ukinli 400 km prog, dali table za tistih 30 km/h, tovorni vlaki pa na vzhodu Srbije morajo voziti in pika, reševali so jih pa naši 664, ki pa imajo tudi vedno več okvar, servis pa na čisto drugem koncu Srbije, njihovi 661 so užas. 1-3 aktivni, tudi polovica Vectronov je trenutno out. In dokler je šlo, je šlo, ni bil važen tovor, ni niti važno stanje vagonov, ves denar od kreditov se je stakal X. koridor brza pruga Subotica - Beograd, vse za politčno utrditev Za Niš pa je tako v pripravi. Ostale proge, načrtovano in plačano za 160, tabla za 120, vozni red 100 km/h, beda ŽS so samo še pisarniški delavci, z novim letom pa prideta še dva prevoznika v Srbijo (ENNA in RCC), ampak imajo sedaj drugo temo za prežvečit. Če preslikam na naše razmere. Vse skupaj je popolnoma enako, kot dati ves denar v 2TDK in vse jeseniške vlake takoj dati danes na bohinjko.
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2589
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Preteklo noč je v vzhodni Srbiji prišlo do še enega iztirjenja kompozicije s cisternami: https://www.rts.rs/page/stories/sr/stor ... elina.html
Aljaž
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3628
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Na IŽS pa je res popoln razpad sistema že kar nekaj let. In zna biti še slabše.....
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4371
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Medtem, ko pri nas čakamo poslastico reševanja, kjer bo na pomoč pri dvigu 380 ton težkega tovora prišla iz Avstsrije, so se v Srbiji lotili dvigovanja iztirjenih vagonov s pomočjo Bolgarov. Samo dvigovanje pa je zahtevalo že prvo žrtev...

https://rs.n1info.com/vesti/nastavljeno ... od-pirota/
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 193
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a casio »

Nova proga Beograd - Novi Sad se že pojavljajo napake na posameznih odsekih :shock: več na https://n1info.rs/vesti/ssp-sokolu-potk ... et-meseci/
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1954
Pridružen: 20.09.2006, 16:24
Kraj: Primorska

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Upam, da na kocu ne bodo vozili 50, kot proti Šidu.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4165
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a mkx »

Seveda bodo ... razen če ne bodo skočili iz svoje kože (tudi objektivno to ne bo lahko) in začeli z resnim sprotnim vzdrževanjem infrastrukture.
LP, Metod
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4371
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: 13.01.2023, 12:10 Upam, da na kocu ne bodo vozili 50, kot proti Šidu.
30! :D v kontra smeri je pa 100 km/h. Težava pa je da obojestranski promet ni mogoč. No tudi na hrvaški strani je ubogo. Ta virus pa se širi tudi k nam, predvsem po Savi navzgor.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1954
Pridružen: 20.09.2006, 16:24
Kraj: Primorska

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kako je pravzaprav s to progo Beograd-Novi Sad? Je namenjena tudi tovornemu prometu, ali je samo za potniške vlake? Kakšni problemi so se naenkrat pojavili, da so zmanjšali hitrost na 160 (za naše razmere je to zelo visoka hitrost)
preglednik
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4371
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Če pogledaš cab ride te proge eno stran nazaj, boš videl, da je že v času testiranja strojevodjo lepo premetavalo. Prav tako so nekateri potniki poročali o nemirni vožnjo že vseskozi. Sedaj, ali je proga z napako ali ne, ne bomo nikoli izvedeli, saj je proga čisti politični projekt in javne sramote si vladajoča garnitura ne bo privoščila. Se pa na progi dogajajo lažni alarmi v predoru, ampak nihče nikoli ni prišel pogledati, kaj je narobe. Merilni vlak tudi menda imajo in odstopanje geomterije se je slabšalo z vsako meritvijo. Počasne vožnje so na štirih odsekih, med par sto do 2,5 km. Del te proge je tudi namenjen tovornim vlakom, med 23. in 5. zjutraj na relaciji Stara Pazova - Novi Sad - Novi Sad Ranžirna in Inđija - Novi Sad - Novi Sad Ranžirna. Glede hitrosti, samo zadnja tretjina proge v smeri Novi Sad je progovna hitrost 200 km/h. Vmes je še en nivojski prehod. Prej pa je hitrost med 100 in 160 km/h. od Novega Beograda naprej. Ima pa proga še kar nekaj zanimivosti Ena izmed teh je, da lahko regio Flirt vozi največ s 150 km/h, ker so izračunali, da zavorni odstotek pri 160 km/h ni zadosten, kljub 1500 metrski zavorni razdalji. Je pa zelo malo uporabnih informacij, kdo je sploh kaj delal, malo Rusi, malo Kitajci, nikjer pa ni opisano ime firm. Očitno drugorazredna podjetja.
Uporabniški avatar
nejko077
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 140
Pridružen: 02.12.2012, 11:37
Kraj: Medvode

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a nejko077 »

Zdravo,

Ali kdo ve, koliko od 16ih Vectronov je še sploh operativnih? Zadnjič se na fb videl objavo da se je en poškodovan primerek nepopravljen vrnil v Srbijo. Na spletu ne najdem podatka.


Lp
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4371
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Manj kot deset. Nazadnje.je bilo nekje med 5 in 8. Točna števika je odvisna od okvar, kilometrov itd... Težava je seveda v denarju, zato nekateri čakajo boljše čase. Tisti, ki se je vrnil v Srbijo je 193-911 in je imel že lep čas nazaj nalet. SKG ga je poslal gor, vendar popravila niso želeli plačati, zato Siemensu ni preostalo drugega, kot da ga vrne nazaj. V bistvu ta Vectron potrebuje enako popravilo, kot 541-012, ki bo enkrat šla v Linz.
Uporabniški avatar
nejko077
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 140
Pridružen: 02.12.2012, 11:37
Kraj: Medvode

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a nejko077 »

Re 4/4 napisal/-a: 03.08.2024, 13:33 Manj kot deset. Nazadnje.je bilo nekje med 5 in 8. Točna števika je odvisna od okvar, kilometrov itd... Težava je seveda v denarju, zato nekateri čakajo boljše čase. Tisti, ki se je vrnil v Srbijo je 193-911 in je imel že lep čas nazaj nalet. SKG ga je poslal gor, vendar popravila niso želeli plačati, zato Siemensu ni preostalo drugega, kot da ga vrne nazaj. V bistvu ta Vectron potrebuje enako popravilo, kot 541-012, ki bo enkrat šla v Linz.
Zanimivo, hvala za razlago.

Lp
Odgovori