A bo maša zadušnica?Re 4/4 napisal/-a:644-001
644-010
z letošnjim letom.
Španka 644
Re: Španka 644
Re: Španka 644
andre85 napisal/-a:A bo maša zadušnica?Re 4/4 napisal/-a:644-001
644-010
z letošnjim letom.
Vprašaj v Srbijo. Tam letos načrtujejo kasacijo 32 Cargo lokomotiv vseh serij. 441, 444, 461, 641, 642, 643, 644, 661, 664.
Re: Španka 644
Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
Re: Španka 644
Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.Regan 664 napisal/-a:Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
Re: Španka 644
Planira se da bi regan ali dva šla na relacijo Zadar-Šid. Verjetno gre k R&S prevozniku.
Re: Španka 644
Brez skrbi, Španka 020 bo še dolgo vozila in lomila jajca na avtovlaku. Osebni interesi so hudič...casio napisal/-a:Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.Regan 664 napisal/-a:Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1954
- Pridružen: 20.09.2006, 16:24
- Kraj: Primorska
Re: Španka 644
Pa ne da bosta vozila po Unski progi? Baje se za Unsko progo in zadarsko luko zelo zanimajo Kitajci!Re 4/4 napisal/-a:Planira se da bi regan ali dva šla na relacijo Zadar-Šid. Verjetno gre k R&S prevozniku.
preglednik
Re: Španka 644
za tiste 4 vagone je še dobra....TGV Lyria napisal/-a:Brez skrbi, Španka 020 bo še dolgo vozila in lomila jajca na avtovlaku. Osebni interesi so hudič...casio napisal/-a:Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.Regan 664 napisal/-a:Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
Re: Španka 644
Regani so tudi že odpisani na srednji rok. TP je že izračunal, koliko novih lokomotiv potrebuje v prihodnosti, da nadomesti 664 in 363. V tem elaboratu so izpostavljene razlike v obrementivah med štiri in šestosnimi lokomotivami, saj zaradi različnih obremenitev, potreba po količini pri obeh serijah drugačna. Zaradi koprske proge, upajmo na nove Co Co pri nam.casio napisal/-a: Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.

Re: Španka 644
In ta cifra=? 644+664+363 smo na cca 60 komRe 4/4 napisal/-a:Regani so tudi že odpisani na srednji rok. TP je že izračunal, koliko novih lokomotiv potrebuje v prihodnosti, da nadomesti 664 in 363. V tem elaboratu so izpostavljene razlike v obrementivah med štiri in šestosnimi lokomotivami, saj zaradi različnih obremenitev, potreba po količini pri obeh serijah drugačna. Zaradi koprske proge, upajmo na nove Co Co pri nam.casio napisal/-a: Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.
Re: Španka 644
Zakaj pa bi potrebovali pri tovornem promeru, 20 novih dizelskih lokomotiv? Večina 664 sploh nima več dela, pa vsako leto prevozijo manj. Drugače digitalna Co Co elekro lokomotiva lahko povleče tudi več kot 30 % več tovora, kot digitalna Bo Bo lokomotiva, velikokrat je dovolj že ena, kjer se potrebuje sprega dveh Bo Bo. 363 pa je skoraj na nivoju sodobne Bo Bo, vendar ji kritična hitrost dela težave, zato na Štajerskem po karakteristiki zvleče manj, kot 541. Z večsistemskim Eurodualom, pa ubiješ tri muhe na mah.sierra5 napisal/-a:
In ta cifra=? 644+664+363 smo na cca 60 kom
Kakšni sta cifri ne vem. Tudi, če bi vedel, je to zaenkrat interni podatek SŽ. Javno je znano, da so imeli posvetovanje, kaj ponuja trg za nabavo novih lokomotiv, kar piše v drugi temi.
Re: Španka 644
jaz mislim da bojo tako 664 kot 363 še kar nekaj časa vozili...dvomim da si TP lahko privošči nabavo ali najem sodobnejših lokomotiv
Re: Španka 644
Ko bo Španka 020 upokojena (ko bo, če bo, včasih imam občutek, da je zmeraj bolj mladostna) bi bilo prav, da bi dobila mesto kot muzejski eksponat nekje na trasi avtovlaka. Saj je postala že prav legenda v naših krajih.
Re: Španka 644
Re 4/4 napisal/-a:
Regani so tudi že odpisani na srednji rok. TP je že izračunal, koliko novih lokomotiv potrebuje v prihodnosti, da nadomesti 664 in 363.
V Pomurju ni več videti 644 Španke je pa videti Regana tudi to bolj redko, 363 pa prevladujejo v prometu. Kaj se bo kupilo je verjetno še
