20 novih e. lokomotiv.

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

SŽ PP je ponovno objavil razpis za nakup štirih lokomotiv. Za začetek je objavljena predhodna transporentnost, ki je mišljenja za začetek kot. povabilo k pristopu.

Glede TP, kar se je dalo v Berlinu izvedeti, Alstom čaka na odgovor do ponudbe.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 393
Pridružen: 18.07.2009, 17:34

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a kvak »

kaj pa dizelske lokomotive...ne bi bilo slabo če bi kake nabavili..
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2651
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

kvak napisal/-a: 10.10.2024, 17:37 kaj pa dizelske lokomotive...ne bi bilo slabo če bi kake nabavili..
Nič pametnega na trgu. Regani gredo menda v dvokabinsko predelavo.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Seveda je na trgu marsikaj pametnega. Res pa je, da kaj v obliki Herculesa pa ni ničesar. Za to neumnost, alternativ pa sploh ni bilo predstavljenih, se lahko zahvališ izključno določenim politikom tam gor, ki so mislili da bodo enako zmogljive baterije jutri tukaj. Ja pa kaj še.

Edino vprašanje je, kaj SŽ sploh potrebuje. Imaš na voljo CZ Loco program in pa težki dizli iz Španije, ki jih lahko najameš. Unemu Willemu lahko daš samo kapo dol, ker se edini trudi šestosne spraviti na evropski trg. V Afriki pride takoj en žig, v Evropi pa že nek palček AŽP tukaj vidi vsepovsod probleme.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 393
Pridružen: 18.07.2009, 17:34

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a kvak »

TGV Lyria napisal/-a: 12.10.2024, 20:04
kvak napisal/-a: 10.10.2024, 17:37 kaj pa dizelske lokomotive...ne bi bilo slabo če bi kake nabavili..
Nič pametnega na trgu. Regani gredo menda v dvokabinsko predelavo.
šala ali resno?
610-101
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 66
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

hrvati bojo enega žrtvovali za testnega zajčka, če bo vredu grejo vsi naši na poseg
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Dvokabinske predelave že obstajajo.

Gredelj je že predelal enega hrvaškega G16 za Kosovo.

Slika
610-101
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 66
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

baje naj bi VIT predelal regane za hrvate, po mojih informacijah
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

To da bi lahko predelali v Studencih so že davno namignili v novi progi. 32,1 milijona je predviden proračun, z inflacijo povečamo recimo na 35. Če stane en 120 tonski EuroDual 7 - 8 milijonov, potem veš da se da narediti marsikaj drugače. Pri novih lahko kuriš, če želiš tudi HVO gorivo in kasneje menjaš za baterijo. Pa po celem Balkanu bi lahko vozili z njim. Ampak ok, do 2030 se bodo se preobrazili, čeprav v štirih mescih niso še niso vzeli edino ponudbo na mizi pri električnih lokomotivah.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ima kdo več info? Govori se, da so sklenili posel.
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 90
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

Na EJN ni še nobene objave.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Da prileti na portal še zna trajati, saj mora SDH potrditi nakup? Sicer bi bilo malo čudno, če bi vir kar malo po svoje govoril takšne zadeve bolj pomembnim ljudem, ampak danes nikoli ne veš...
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Re 4/4 napisal/-a: 04.10.2024, 10:23 SŽ PP je ponovno objavil razpis za nakup štirih lokomotiv. Za začetek je objavljena predhodna transporentnost, ki je mišljenja za začetek kot. povabilo k pristopu.

Tudi ta razpis PP-ja je padel v vodo. Pričakovano, vse dokler bodo tiščali Italijo poleg, praktično so edini v Evropi, ki si to želijo. Alstom lokomotive ne bo imel pripravljene do 2028, Siemens nima trajno odobrene programske opreme za potniški promet. Pa seveda testiranje kvalitete je odveč, saj gre za serijsko proizvidnjo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2651
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 25.01.2025, 13:20 Siemens nima trajno odobrene programske opreme za potniški promet.
Tole mi ni najbolj jasno. Vectroni redno vozijo potniške vlake v Italijo, tako pri ÖBB kot pri izrednih vožnjah (SBB Cargo jih rad posoja).
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Siemens dela z novimi lokomotivami migracijo iz Alstom Atlas na lasten Trainguard 200, Bl 3.6. Iz tega naslova pa imajo sedaj tudi novi software. TXl, ki je ironično v italijanski lasti, zaradi tega z lastnimi Vectroni ne sme v Italijo. :D pa imajo paket enak SBB-ju. Siemens očitno nima na voljo pri roki softwareja za paket, ki ga želi SŽ. Za te štiri lokomotive se zgleda ne bo nihče potrudil tako na hitro, kar ti pove že dejstvo, da se nihče ni javil niti na povabilo, pa so zapisane zahteve realno precej skromne. Za Siemens sta bolj pomembna testa 230 km/h softwer verzije F in pa odjemnik za 1,5 kV. Za Alstom pa Belgija, Francija, Romunija in evropska odobritev Onvie, ki je nasledica Atlasa. Določeni viri pri Alstomu so že davno namignili, da jih ta razpis verjetno ne bo zanimal, ker je premalo lokomotiv z zahtevo po Italiji. Rok dobave niti ni sporen. Brez težav bi pa dostavili enake češkim in dali gor podstavne za 200 km/h in bi šel postopek odobritve enako romunskim, ki jo je kupil AFR, ker je ta že v fazi odobritve.

ÖBB pa ima odobrenih samo par primerkov 05x in ne vseh. Se pa sliši, da so ÖBBjevci zelo nezadovoljni z novimi Vectroni.
Odgovori