20 novih e. lokomotiv.

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ponudnik sam ali po pooblastilu na portalu eRevizija sproži postopek, kar potem vidi naročnik. Zahtevek se pa avtomatsko prenese na portal JN. Pod vprašanji bo prišel komentar kdo je sprožil, na DKOM pa zakaj je sprožil. Mora pa komentar na JN spisati glavna odgovorna oseba. Ker je naročnik ustavil posotopek šele danes, bo malo trajalo, čeprav so tik pred vložitvijo zahtevka, podaljšali rok. Kdo je vložil, pa ni potrebno posebej povedati.
zmprizma
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 27
Pridružen: 14.10.2009, 22:30

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a zmprizma »

"28.03.2024 Naročnik je ugodil zahtevku za revizijo"

Tole je bilo pa rešeno izjemno hitro, brez romanja na DKOM.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Naročnik je popravil razpisno dokumentacij in razpis gre dalje.

Rok za prejem prijav za sodelovanje je 26.04.2024 12:00, lokomotiva mora pa biti po novem odobrena do dobave za vožnjo poleg mejne postaj Opčine še Trbiž in Brenner.

Glavna sprememba dokumentacije pa je v tisti točki, ki se vrti že cel čas.
Vse dobavljene lokomotive morajo biti opremljene z opremo za večkratno sprego tudi z obstoječimi lokomotivami ES64U4 - SŽ 541 najkasneje do dostave zadnje naročene lokomotive, to je 42 mesecev po podpisu pogodbe. V primeru, da bo dobavljena lokomotiva (to velja samo za prvih 29 dobavljenih lokomotiv) izpolnjevala vse tehnične zahteve, ne bo pa opremljena z napravo za večkratno sprego z obstoječimi lokomotivami ES64U4 - SŽ 541 ali vgrajena naprava še ne zagotavlja vseh funkcjonalnosti večkratne sprege, bo naročnik prevzel dobavljene lokomotive v poizkusno obratovanje, kar pomeni, da se bo ob prevzemu lokomotive opravil prevzem v poizkusno obratovanje ter se podpisal Protokol prevzema v poizkusno obratovanje. V tem primeru, bo naročnik izvedel le plačilo v višini 50% vrednosti lokomotive, plačilo preostalih 25% vrednosti pa bo zadržal do uspešno opravljnega tehničnega prevzema dobavljenih lokomotiv, kar pomeni prevzem lokomotiv, ki v celoti izpolnjujejo tehnične zahteve naročnika, vključno z delujočo opremo za večkratno sprego z obstoječimi lokomotivami naročnika ES64U4 - SŽ 541.

V primeru, da dobavljena lokomotiva ob dobavi še ni opremljena z napravo, ki omogoča večkratno sprego z obstoječimi lokomotivami kupca (ES64U4 – SŽ 541) ali pa le-ta še ne deluje, dobavljena lokomotiva pa je izdelana v skladu z vsemi ostalimi tehničnimi zahtevami oziroma Tehničnim opisom in njegovimi prilogami, in ko je pripravljena za obratovanje ter ko so vsi preizkusi iz členov 13 in 14 za lokomotivo, skladno z načrtom prevzemnih preizkusov, uspešno opravljeni, tako v mirovanju lokomotive kot med preizkusnimi vožnjami se šteje da je prevzemni preizkus opravljen kot delno uspešen. Na podlagi obojestransko podpisanega Protokola o prevzemu v poizkusno obratovanje se sprejme lokomotivo v poizkusno obratovanje. Končni rok za odpravo manjkajoče funkcionalnosti (večkratna sprega z obstoječimi lokomotivami kupca (ES64U4- SŽ 541) pa je najkasneje do dostave zadnje naročene lokomotive, to je 42 mesecev po podpisu pogodbe. Dobavitelj se obvezuje, da bo v primeru naknadne implementacije sprege, pridobil stalna obratovalna dovoljenja oziroma dovoljenja za dajanje na trg za vse države, kakor navedeno v RD, v kolikor bo to zahtevano s strani ustreznih organov, pristojnih za izdajo stalnih obratovalnih dovoljenj oziroma dovoljenj za dajanje na trg.
zmprizma
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 27
Pridružen: 14.10.2009, 22:30

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a zmprizma »

Tovorni promet bo očitno dobil Traxxe, Siemens se na razpis na koncu sploh ni prijavil.
Danes je bila objavljena odločitev o priznanju sposobnosti:

https://www.enarocanje.si/#/pregled-odlocitev/135041

Prispela je samo ena prijava, Alstom.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ni še konec. Sedaj mora SŽ razkriti proračun in se začne pogajanje o končni ceni.

Verjetno bo pa tisto vprašanje po daljšem roku dobave od Siemensa, ostalo za njega ni bilo problematično. Alstom bo s koncem leta zagnal proizvodnjo za druga naročila. Računa se na sposobnost izdelave do 160 lokomotiv na leto.
zmprizma
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 27
Pridružen: 14.10.2009, 22:30

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a zmprizma »

Na razpis za 4 lokomotive za potniški promet ni prispela nobena ponudba.

https://www.enarocanje.si/#/pregled-odlocitev/136162
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Spoštovani, ali pravilno razumemo, da zahteve v Razpisnem obrazcu št. 9 - VZOREC POGODBE, za tipsko preizkušanje električnih večsistemskih lokomotiv in komponent v 12. členu ter za preizkušanje glavnih komponent v podčlenu 13.1. ne veljajo za ponudnike, ki ponujajo že preizkušene in odobrene standardne lokomotive? Prevzem in preizkusi bodo izvedeni enkrat izključno na podlagi pregleda dokumentacije dobavitelja lokomotive.

Ponujena že odobrena standardna lokomotiva je v redni proizvodnji. Rutinski testi glavnih komponent se izvajajo enkrat s preverjanjem dokumentov dobavitelja lokomotive. Če med dobavami lokomotiv pride do prekinitve proizvodnje za več kot 6 mesecev, ima kupec pravico do ponovnega vpogleda v dokumente iz rutinskih testov na glavnih komponentah


Ad21) Naročnik razpisne dokumentacije v tem delu ne bo spreminjal.
Torej da se ni nihče prijavil, so krivi pri PP kar sami. Za dobavo štirih lokomotiv, se nihče ne bo preveč prilagajal takšni dokumentaciji naročnika. Če pa bi imeli na trgu konkurenco, ki bi bila lačna razpisov, bi se pa lahko tako igrali.
610-101
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 66
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

eno tehnično vprašanje, glede na to da je Alstom podpisal izjavo da bodo njihove lokomotive sposobne sprege s ES64U4-sž 541, me zanima če že obstaja kakšnem traxx ki lahko vozi v spregi s taurosom ali bo to nek nov sistem ki ga bojo šli razvijat?
Uporabniški avatar
nejko077
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 145
Pridružen: 02.12.2012, 11:37
Kraj: Medvode

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a nejko077 »

610-101 napisal/-a: 18.07.2024, 8:41 eno tehnično vprašanje, glede na to da je Alstom podpisal izjavo da bodo njihove lokomotive sposobne sprege s ES64U4-sž 541, me zanima če že obstaja kakšnem traxx ki lahko vozi v spregi s taurosom ali bo to nek nov sistem ki ga bojo šli razvijat?
Koliko vem sta Traxx in Taurus že sposobna voziti skupaj. Prepričan sem za U2 in Vectrona. U4 pa ne. Na sliki iz leta 2008 primer sprege sicer starejše izvede Taurusa in Traxxa.

Slika
Vir: bahnbilder.de

Lp
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

To na sliki je sprega preko ZDS/ZMS, s katerim sta obe lokomotivi na sliki precej domači. SŽ pa želi sprego preko ÖBB-WTB, ki pa je Traxxe nepoznan sistem, zato si je Alstom priboril čas, da bo ta sprega preko WTB zaživela do konca dobave zadnje lokomotive. Namreč potrebno je razumeti kako 541 deluje na ukaze preko krmiljenja na daljavo. Pri ZMS ni potrebno tako podrobno razumevanje. Torej na 541 ostane vse enako, na Traxxu pa bo programska oprema prilagojena temu. Sicer gre tako vse od Bombardierja stran. Torej nestabilni Ebicab je zgodovina, Alstom vgrajuje svoj sistem. Je pa Alstom poznan z WTB, saj ga imajo francoske Prime. Zato so stare slike in kako je delovalo le spomin. Na novo izdelanih Traxxih ostaja samo še pogonski sklop od Bombarderja.
Uporabniški avatar
nejko077
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 145
Pridružen: 02.12.2012, 11:37
Kraj: Medvode

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a nejko077 »

Re 4/4 napisal/-a: 18.07.2024, 11:56 To na sliki je sprega preko ZDS/ZMS, s katerim sta obe lokomotivi na sliki precej domači. SŽ pa želi sprego preko ÖBB-WTB, ki pa je Traxxe nepoznan sistem, zato si je Alstom priboril čas, da bo ta sprega preko WTB zaživela do konca dobave zadnje lokomotive….
Hvala za razlago. Se pozabil da je pogoj WTB
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Re 4/4 napisal/-a: 13.07.2024, 16:57
Spoštovani, ali pravilno razumemo, da zahteve v Razpisnem obrazcu št. 9 - VZOREC POGODBE, za tipsko preizkušanje električnih večsistemskih lokomotiv in komponent v 12. členu ter za preizkušanje glavnih komponent v podčlenu 13.1. ne veljajo za ponudnike, ki ponujajo že preizkušene in odobrene standardne lokomotive? Prevzem in preizkusi bodo izvedeni enkrat izključno na podlagi pregleda dokumentacije dobavitelja lokomotive.

Ponujena že odobrena standardna lokomotiva je v redni proizvodnji. Rutinski testi glavnih komponent se izvajajo enkrat s preverjanjem dokumentov dobavitelja lokomotive. Če med dobavami lokomotiv pride do prekinitve proizvodnje za več kot 6 mesecev, ima kupec pravico do ponovnega vpogleda v dokumente iz rutinskih testov na glavnih komponentah


Ad21) Naročnik razpisne dokumentacije v tem delu ne bo spreminjal.
Torej da se ni nihče prijavil, so krivi pri PP kar sami. Za dobavo štirih lokomotiv, se nihče ne bo preveč prilagajal takšni dokumentaciji naročnika. Če pa bi imeli na trgu konkurenco, ki bi bila lačna razpisov, bi se pa lahko tako igrali.
Zanimivo, da se ni prijavil vsaj Alstom, glede na to, da je oddal ponudbo tovornemu delu iste krovne skupine...
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ponujene lokomotive ne bi bile enake, kot so jih ponudili za TP. So pa dovolj zaposleni z drugimi zadevami, da pod takšnimi pogoji, kot jih želi PP, ta razpis ni zanimiv. Tudi 33 mesecev dobavnega roka ne pomaga.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2651
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

sraka1 napisal/-a: 19.07.2024, 15:59
Re 4/4 napisal/-a: 13.07.2024, 16:57
Spoštovani, ali pravilno razumemo, da zahteve v Razpisnem obrazcu št. 9 - VZOREC POGODBE, za tipsko preizkušanje električnih večsistemskih lokomotiv in komponent v 12. členu ter za preizkušanje glavnih komponent v podčlenu 13.1. ne veljajo za ponudnike, ki ponujajo že preizkušene in odobrene standardne lokomotive? Prevzem in preizkusi bodo izvedeni enkrat izključno na podlagi pregleda dokumentacije dobavitelja lokomotive.

Ponujena že odobrena standardna lokomotiva je v redni proizvodnji. Rutinski testi glavnih komponent se izvajajo enkrat s preverjanjem dokumentov dobavitelja lokomotive. Če med dobavami lokomotiv pride do prekinitve proizvodnje za več kot 6 mesecev, ima kupec pravico do ponovnega vpogleda v dokumente iz rutinskih testov na glavnih komponentah


Ad21) Naročnik razpisne dokumentacije v tem delu ne bo spreminjal.
Torej da se ni nihče prijavil, so krivi pri PP kar sami. Za dobavo štirih lokomotiv, se nihče ne bo preveč prilagajal takšni dokumentaciji naročnika. Če pa bi imeli na trgu konkurenco, ki bi bila lačna razpisov, bi se pa lahko tako igrali.
Zanimivo, da se ni prijavil vsaj Alstom, glede na to, da je oddal ponudbo tovornemu delu iste krovne skupine...
Ne razumem sicer najbolje, v čem je težava v dokumentaciji. Ampak TP zahteva lokomotive za 160 km/h, PP pa za 200 km/h, predvsem zaradi želje po vleki do Dunaja skozi novi semmerinški predor, ko bo odprt.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4444
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

To okoli 160 (TP zahteva najmanj 120) ali 200 km/h je še najmanjša težava. Razlika tukaj je samo v prenosu, torej različni podstavni vozički. Najbolj se takšne lokomotive razlikujejo v programski opremi, kar pa Alstom za 200 km/h še nima odobreno, ker se Bombardier s tem nikoli ni ukvarjal. Štiri lokomotive se prodajajo izključno takšne, ki so že v redni proizvidnji.
Odgovori