038novo napisal/-a: ↑11.07.2024, 21:48
Džura nima elektricnega generatorja za gretje, včasih je imela parnega.
Se čisto strinjam, da lokomotiva brez električnega generatorja za potniške vagone nima kaj početi na potniškem vlaku. In na vlaku v Istro to ne bi šlo niti poleti (srčno upam, da časi neklimatiziranih vagonov kaj kmalu nepreklicno minejo).
Sicer pa v prometu že dolgo ni vagonov, ki bi imeli parno gretje, tako da tudi če parnih generatorjev še ne bi pobrali z Džur to ne bi nič pomagalo.
Pred leti smo z družino potovali z Optimo do Turčije. Na odseku med Nišem in Dimitrovgradom proga ni elektrificirana, tako da so na vlak pripeli dizla. Tja grede nas je vlekel Kenedi, ki so mu dogradili generator za gretje. Nazaj grede pa nas je vlekla Sutjeska (ŽRS 666-003), ki generatorja nima. Ker je bilo po 1. novembru, smo do Niša (kjer smo spredaj dobili elok serije 441) prezebli do kosti.